fridapetterssons

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Frida Pettersson - 19 oktober 2012 21:03

Förlåt att min uppdatering dom senaste dagarna här inte varit den allra bästa.. Har inte riktigt haft tid, och idag har jag inte haft en tanke på bloggen, tills det slog mig att jag måste ju blogga!
Idag har vi haft en vanlig skoldag, rätt skön ändå på något sätt. Efter skolan åkte jag ner på stan med Johanna, Adam och Oskar. Vi gjorde inte så jättemycket, mest gick runt. Träffade lite folk, och bara var där.

Kom hem vid 18.00, då väntade kebabtallrik på mig.. haha, det är ju faktiskt fredag så har rätt att vara lite onyttig. Och så var jag ju faktiskt ute och sprang igår i spöregnet o mörkret, skönt !
Under kvällen har jag kollat på x-factor en liten stund, resten av kvällen har jag skypat med 2 muppar !   

Hoppas ni får en fortsatt bra fredag kväll, själv har jag det toppen !
Puss och kram finaste läsare 

Endast 13 dagar kvar nu, älskar dig underbara bästavän   

Ovido - Quiz & Flashcards