fridapetterssons

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Frida Pettersson - 13 oktober 2012 22:34


Älskar båda låtarna, dom får mig på bra humör!

 

Av Frida Pettersson - 13 oktober 2012 22:24

Har haft en fin kväll med en ännu finare vän.

Myspys, skrattat oss döende, och snacka skitsnack tills munnarna inte orkar längre mer. Hur perfekt? 

Sitter och lyssnar på musik just nu, vilket jag alltid gör. 
Förresten har jag några härliga höstbilder från dagen att bjuda på, men det är Johanna som har dom på sin data, och det tar tydligen väldigt långt tid att skicka dom..Så det får väl vänta. Men dom kommer upp sen, det lovar jag!
 

HAHA, vad säger ni? Snygg eller vad? haha min fina lilla vän skickade nyss den här till mig. Hur lyckas jag om man fr fråga (?) jaja, ha det bra. Kram 

Av Frida Pettersson - 13 oktober 2012 19:22

Hej!
Ber om ursäkt för den absolut sämsta bloggningen idag. 

Lite kort om dagen då. Började med strängnäsmarknaden, jaa, vad säger man? Det var inte riktigt min grej.. Jag höll på att frysa ihjäl, det var stormvind, och bara en massa folk som trängdes.. Nej, jag tror mer att affärer är min grej!

Förmiddagen har vart skitkass, var på superdåligt humör och inget gick mina vägar. Eftermiddagen har vart desto bättre! Träffade Johanna vid halv 4, skönt att få snacka av sig lite. Sen var vi även ute och fotade, superfint höstväder!

Jag kom hem vid 6, då åt jag middag. Sen cyklade jag till johanna i mörkret helt ensam.

Nu sitter vi här, myser i hennes rum med godis och grönsaker och grönsaksdipp! 

 

Förlåt ännu en gång för sämst uppdatering idag, bättring Frida!!

Ha en superfinkväll, puss 

 

Ovido - Quiz & Flashcards