fridapetterssons

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Frida Pettersson - 29 oktober 2012 18:04

Hej alla !
Har precis käkat middag, och nu sitter jag här och bara tar det lungt.

Min dag idag har vart underbar. Älskling kom hit vid halv 1. Hela dagen har vi bara legat i sängen och myst, och haft det otroligt underbart. Vid typ halv 4 stack vi till stan, inte speciellt nödvändigt eftersom jag åkte hem typ inte mycket senare.

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag har!

Hör säkert av mig mer ikväll. Nu ska jag sätta mig framför tv:n !
kram på er   

Jag älskar verkligen dig! 

Av Frida Pettersson - 29 oktober 2012 11:50

Bloggade inte något mer igår, eftersom jag helt enkelt inte hade tid och ork.

Men som ni kanske vet var jag hemma hos Johanna. Vi packade, skrattade helt sjukt mycket, och satt och snackade hela tiden. Vi hade väldigt mycket att prata om, och vi förstår varandra så bra, helt otroligt !
Vid 4 stack vi hem ifrån, jag Johanna och Åsa! jag lämnade av dom på bussen, för att dom skulle vidare till tågstationen. Nu känner man verkligen att det är dags snart, eftersom att nu har Johanna redan åkt, nu är det bara min tur kvar!
Resten av kvällen snackade jag med Adam, och hann även tona om håret. Det vart helt ok, men jag ser inte mycket skillnad om jag får säga det själv. 

 

Just nu sitter jag och väntar på Adam som är här om en halv timme. Vi kommer ha det bäst ! 

Hoppas ni får en lika bra dag som jag definitivt kommer få. Puss och kram!  

Bjuder på en otroligt snygg bild från igår, inga kommentarer på mitt face.-

 

Ovido - Quiz & Flashcards