fridapetterssons

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Frida Pettersson - 17 oktober 2012 16:36

Måste börja med att påpeka detta hemska väder.. Varför slutar det aldrig?! Det har ju regnat en månad i sträck nu...


Idag är det i allfall onsdag, två dagar kvar till helg och 15 dagar kvar till kryssning 

Känns ju lite meningslöst att varje dag blogga om vad jag har gjort i skolan, eftersom det inte är så olika från dag till dag. Men idag har vi hållt på med LegoLeague hela förmiddagen, sen luncha, och sedan vidare till stan.

Skulle ju varit i badhuset idag, men det blev inte så för mig av vissa skäl. Så istället fick jag och Johanna gå en "stadsvandring" runt över hela stan och massa ställen där jag aldrig ens varit. Trodde det skulle vara rätt hemskt, pga vädret och så.. Men det var faktiskt rätt mysigt att strosa runt där bland gatorna och upptäcka nya ställen med Johanna.

När jag kom hem, tog jag mig ett varmt bad. Haha, jag vet att jag badar exakt hela tiden, men det är ju så sköönt !
Har tyvärr bildbrist just nu, har typ redan lagt upp alla bilder jag har på min data.. haha ! Och min kamera är urladdad så kan inte ta någon bild just nu. Men lovar att fixa lite bilder sen, pussar 

Ovido - Quiz & Flashcards