fridapetterssons

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Frida Pettersson - 10 oktober 2012 20:17

 

På den här första bilden var jag helt nyfödd, om jag var söt eller ej kan ju diskuteras. Men nyfödd var jag i allfall!

 

Här tror jag att jag var 1 år gammal, glad redan då. 

 

Frida 2 år gammal leker i sandlådan med finfina hjälmen på, jaa hörrni.. 

 

3 år gammal, och stek redan då. Riktigt charmig bild, eller vad säger ni? ;)

 

På denna bild var jag typ också 3 tror jag. Min "ser-ut-som-en-köttbulle-period" startade här. haha!

Hade ingen bild mellan 5 och 6 heller, haha!

 

6-7 år gammal, har inte riktigt stenkoll. Minns att jag älskade den där tröjan, haha.

 

Tyvärr hittade jag inga bilder från 7-9 år åldern.

 

Här var i Grekland, tror att jag var 10 år gammal. Inte den bästa bilden, menmen.

 

Hade ingen bild från när jag var 11 heller, dom hade jag visst tagit bort av säkerhetssjäl att någon skulle få syn på dom.. Jag var inte precis vacker! Den här bilden är iallfall tagen för nästan ett år sen, alltså inte så superlänge sen!

 

Och såhär ser jag ut nu!


Om ni tycker skillnaden är stor eller inte vet jag inte, men tyckte det var lite roligt för er bloggläsare om ni får se hur jag har sett ut när jag var mindre haha. Sen är det ju alltid kul att kolla tillbaka sen om jag har kvar bloggen och se hur man såg ut, haha. 

Av Frida Pettersson - 10 oktober 2012 18:33

       


Inte dom bästa bilderna osv, men det får duga så länge. Pusshej 

Av Frida Pettersson - 10 oktober 2012 17:49

Hej på er snyggingar!
Ber om ursäkt att jag inte bloggade nåt mer igår, var tvungen att duscha och självklart kolla på "Ungd & Bortskämd", finaaal snart ! Världens bästa program, så jäkla kul. Speciellt Kilian då, störtskön snubbe det där.

Haft en toppen dag idag. Trots det iskalla och hemska vädret,  vaknade imorse och insåg att det var minusgrader. Var på snudden till att jag packade på mig storjackan, men nej.. Den får nog faktiskt vänta ett tag till.

Spenderat nästan hela dagen på stan idag med Johanna, vi skulle prata med äldre personer och fråga dom lite frågor angående legoleague. Det gick väl bra, men vi kom dit lite tidigare än stan öppnar så vi fick även lite fritid, och hann äta en mysig liten extrafrulle på en bänk i 21:an, mysigt.

Under eftermiddagen har vi vart i munktell med Elvens val, och den här gången hade vi skytte. Helt ärligt, jag är James Bond. Skjuter som världens proffs, och man känner sig skapligt cool när man sitter med en pistol i handen, älskaar't!
Ojojoj, nu gjorde jag världens superinlägg här, hoppas ni orkar läsa ändå. Bilder kommer snart, puss 

Ovido - Quiz & Flashcards