fridapetterssons

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Frida Pettersson - 7 oktober 2012 18:08

Tjenare folket !
Den här dagen har väl inte vart den roligaste, men trots allt skön. Orkade inte göra så mycket känner jag, så ja.

Var en sväng hos moster förut, som jag skrev innan. Såklart har hon dukat upp med fika för ett helt år, så det var bara proppa i sig. Nej, nu får det vara slut på massa onyttigt. Lätt att prata, svårt att göra.. Så sant !
Imorgon är det skola, inte alltför taggad, men jorå. Det går det med ! 

Hur har er dag varit då ? Hoppas den vart bra. Vädret är ju iallfall inte att klaga på. 

 

   

Brillorna på när det är såhär soligt, man passar ju på! 

Av Frida Pettersson - 7 oktober 2012 13:01

Åhh, jag sitter och kollar igenom en massa kläder på internet vilket jag blivit beroende av på senaste.

Får panik när jag ser allt jag vill ha, och så vet jag att jag verkligen inte har råd!  Men just nu, finns det så otroligt mycket snyggt som jag sååå gärna vill ha, men nejdå. Lite saker kommer jag ju få i julklapp och när jag fyller, men ändå.. Ge mig!
Har fixat ihop en sjukt snygg outfit till kryssningen, med saker jag faktiskt har råd med och så. Är ju verkligen dags att börja bestämma sig vad man ska ha på sig nu, men har inte hittat det "perfekta" än. Får väl ta och tokleta vidare, vilket jag redan gjort. Känns som jag är på stan varje dag, men hittar ändå aldrig nåt. Hittar mycket mer på internet, enligt mig!

Kram så länge 

Av Frida Pettersson - 7 oktober 2012 12:10

Vilken otroligt seg och tråkig morgon, sitter fortfarande ofixad framför datan och gör ingenting. 
Solen skiner ju i allfall, det tycker vi om!

Idag ska jag till min moster, hon har fyllt år så vi ska typ dit och fira henne lite. Och resten av dagen tänker jag inte göra nånting, bara dega och sega mig igenom hela dagen. 

Ha en bra dag så hör jag av mig sen 
Puss och kram 

 

gammal bild från i sommras -

Ovido - Quiz & Flashcards