fridapetterssons

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Frida Pettersson - 21 oktober 2012 17:51

Hej alla fina!
Har haft rätt fullt upp idag, så därför ingen bloggning fram tills nu.

Under förmiddagen tog jag det bara lungt, kollade på en film. Något mer orkade jag inte göra, haha!
Efter lunch stack jag hem till Johanna, och sen stressade vi vidare till bussen som vi hann med i sista sekund.

Var på stan endast en kort stund, för vi skulle köpa hårspray till halloween. Vad vi ska vara, det får ni se på fredag!
Ikväll ska jag bada, igen, haha ! Sen ska jag mysa framför tv:n, och säkert prata med Adam också 

Sista dagen innan skolan sätter igång igen idag, men det är trots allt bara en vecka kvar tills höstlovet nu. Så det är bara att stå ut ! Och sen åker ju faktiskt jag på kryssning snart, så har ju nåt att se fram emot i allfall.

Ha en fortsatt skön söndag folket, puss & kram   

Dagens !

Ovido - Quiz & Flashcards