fridapetterssons

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Frida Pettersson - 3 oktober 2012 18:23

Åhh, satt och kollade igenom en massa bilder och kom sedan på hur mycket jag verkligen fått gjort i mitt liv än så länge. Jag har så otroligt många minnen som verkligen ingen kan få mig att glömma eller ångra. 
Blir bara så himla glad när jag kollar igenom mina bilder, kan göra det om och om igen. Man inser hur bra man verkligen har det, och åh.. Man kan inte mer än älska dom här underbara bilderna!
Mina minnen är dom finaste, och fler ska dom bli. 

Var bara tvungen att få ur mig det, puss & kram 


Åh

Av Frida Pettersson - 3 oktober 2012 16:32

Idag har vi bokat kryssning,den 1 November slår pangbrudarna till igen. 

Johanna sticker upp på söndagen precis när vi fått höstlov, sen åker jag upp ensam på antingen tisdagen eller onsdagen. Det har jag inte riktigt bestämmt än. På torsdagen kryssar vi och kommer hem med buss som förra gången på fredagkvällen nån gång. 
Ord kan inte beskriva hur mycket jag längtar just nu, nya minnen, nya upplevelser, och hur kul kommer vi inte ha?!

Jag och min bästavän, på en kryssning, underbar mat, nytt folk, dansa som galningar, skrattattackerna, själva båten, tax-freen, hytten, natten, bussresan hem, det kommer bara bli så himla bäst. Jag kommer vara så lycklig!
Åh, allt känns så bra just nu. Jag har min bästavän, min familj, min underbara pojkvän och åh. Jag älskar mitt liv!

 

 

Bild på mig och min underbara från i sommras, åh vad kul vi ska ha nu ! Och åh vad jag tycker om dig 

Av Frida Pettersson - 3 oktober 2012 16:24

Stort förlåt för ingen uppdatering igår, men usch vilken stressig dag. 

Först hade vi en seg dag i skolan, när jag kom hem var jag tvungen att fixa lite saker, sen stressa i mig lite mat, sedan vidare till bussen mot Munktell för att träna. 
Träningen gick bra, kul att träffa tjejerna aom alltid ! När jag kom hem var klockan 8, då var det bara plugga som gällde. När jag äntligen var klar med det tog ett bad, sen hopp i säng. Missade tyvärr ung och bortskämd (!) men spelade in det, så får ta och kolla på det idag om jag hinner.

Ganska skön dag idag, förutom ett No-förhör och ett Matteprov, det gick väl skapligt. Elevens val som sista lektion, minigolf, haha. Usch vad dåliga jag och Johanna är på det, det gick lite skapligt soppigt för oss!

Hade rätt mycket att komma med just nu, men det får ni tåla. 
Puss finaste läsare   

bjuder på en bild från igår, bara för att jag inte har någon bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards