fridapetterssons

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Frida Pettersson - 11 oktober 2012 20:08

Åh, vilken otroligt skön kväll.

Vet inte varför, men jag bara älskar typ torsdag kvällar. Det känns som fredag på nåt sätt, haha. Nejmen det är så skönt, för då vet man att imorgon får man helg, och jaa jag bara tycker om dom haha.

Ikväll har jag varit på tunapark och coop med mamma. Fick ett sjukt snyggt halsband som jag letat efter jättelänge, men aldrig hittat det perfekta haha. Sen ett linne från bikbok som jag ska ha på kryyssningen, taggad som faasen nurå!
Och sen fick jag ett till vanligt svart linne med typ knappar där fram, snyggt det med! Jättenöjd med det jag fick faktiskt, det är ju bra att ha en så himla snäll mamma som jag har. Har haft en mysig kväll bara mamma och jag, det händer inte så ofta längre, så får ta vara på tiden.. Nu har jag precis gjort klart matten, matte är sooo not min grej. Hatar det!
Nu ska jag mysa ner mig nånstans och plugga lite till spansk-förhöret imorn. 

 

Orkar inte lägga upp nån bild just nu, det får ni stå ut med. Massor med kramar till er! 

Av Frida Pettersson - 11 oktober 2012 16:42

Tjenare mannar ! 

Engelska prov imorse, för det mesta gick det väl bra. Förutom en hörförståelse grej som jag inte alls hörde vad dom sa. 

Resten av dagen har varit rätt lugn, sista lektionen var idrott. Vi skulle visa upp "gymnastik" så han kan betygsätta oss inom det området. Drar det lite snabbt, gymnastik är inte min starka sida.. Är ju inte speciellt smidig, och ja det är helt enkelt inte min grej. Men efter en massa träning klarade jag att stå på huvudet i typ några sekunder haha, sen klarade jag nästan att stå på händer också, så kände mig ändå rätt stolt. Fast hjulningen gav jag upp efter första försöket, har tränat i nästan hela mitt liv på det. Men det är fullkomligt omöjligt, slänger mig mest på marken som en köttbulle..

Träningen idag var inställd, pga ingen tränare. Tänkte först gå ut och springa istället, men kom på att jag har lite läxor att göra, och sen ska jag hänga med mamma och handla och sen till tunapark för att kolla lite kläder, hoppas jag hittar nåt!

Ha en fortsatt bra dag fina ni! 

 

Endast tre veckor kvar nu.

Och ja, vi vet att vi är charmiga 

Ovido - Quiz & Flashcards