fridapetterssons

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Frida Pettersson - 14 oktober 2012 21:10

 

Gårdagens höstiga outfit. Mysig stor kofta, och en sjal i en härlig höstfärg!

         

 

 

Tyvärr vart dom flesta bilderna lite små, men så kan det bli när man får dom skickade och inte har tagit dom själv.

Kramar 


Av Frida Pettersson - 14 oktober 2012 19:42

Bra start på dagen, trodde faktiskt det skulle bli en skaplig dag. Men sen skiter ju allt sig, som alltid..

Åt en nyttig frukost, sen gick jag ut på en runda på 5,5 km. Aldrig kännts så braq att springa förut tror jag, vart typ inte ens trött. Älskar att springa ibland, när man har mycket i hjärnan. Det är som att rensa hjärnan, underbart. Visst vart jag lite blöt, pga spöregn haha. Men det var bara skönt, lyckad tur somsagt. Sen körde jag lite styrka samt stretching, osv.

Ett varmt och skönt bad som avslut efter att jag vart så duktig.

Eftermiddagen har vart sådär.. Vart och hälsat på hos min gammelfarmor. Skulle även köpt ett par jeans jag är på storsökning efter, dom var slut, såklart. Sen när jag äntligen var hemma, gick inget som jag ville. Drar inte upp det här, men nu är i allfall min kväll förstörd. 

Inte heller har jag fått bilderna av Johanna, det får vänta ännu längre. 


Vilken jäkla dag asså, såna här dagar kan verkligen gå och ta sig själva. Nu ska jag sluta deppa ner här, kram på er 

Ovido - Quiz & Flashcards