fridapetterssons

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Frida Pettersson - 18 oktober 2012 16:34

10 saker jag älskar:

 

1. Johanna Aveborn, min bästavän. Det var i 5:an som vi började vara typ hela tiden, är så glad att jag hittade dig. Idag gör vi allt tillsammans, och jag skulle inte klara mig en dag utan dig. Älskar dig!


2. Min underbara familj & vänner , skulle aldrig klara mig utan er !

 

3. Musik och att sjunga! Musiken kan alltid få mig på bra humör, och låttexterna kan verkligen beskriva hur jag känner ibland. Att sjunga är bland det bästa jag vet, jag vet att det är det jag vill hålla på med!


  1. 4.Min underbara pojkvän. 27/9-2012, jag älskar dig!


  2. 5.Mackor är bland det bästa jag vet ! Skulle aldrig kunna klara mig utan det. Jag som är rätt kräsen när det gäller mat, är mackor hela himmelriket för mig. Vet inte hur många mackor jag äter per dag, men rätt många är det iallfall!

  3.  

  4. 6. Kläder och mode, är helt beroende av sådant ! Och om man ändå hade pengar att köpa allt..

  5. 7. Att hitta på saker med kompisarna, saker man ser fram emot hur länge som helst. Och sedan ger dom dig underbara minnen resten av livet. Älskar att göra saker ! 


    8. SOMMAR ! Avgudar sommaren vilket ni kanske redan märkt. Det är på sommaren allt är bra och perfekt, det är då man kan känna sig fin utan att gå helt inpackad. Sommaren är underbar, det är på så sätt jag klarar av att pina mig igenom vintern, för jag vet ju. Att då kommer det i allfall sommar igen.



9. Kenza, hon är så otroligt fin och verkar vara supersnäll. Min förebild !


10. Livet ! Älskar när allt är perfekt, och man mår helt super. Den känslan är bland den bästa som finns. När allt är helt underbart, och du kan inte annat än att må bra. Åh, älska!


Av Frida Pettersson - 18 oktober 2012 16:18

Haha, hej på er! 

Hela förmiddagen har vi varit på munktell. Jäkligt lärorikt och ganska kul faktiskt ! 

Vid 1 kom vi tillbaka till skolan, lunch då och sen idrott. Smart som man är hade man glömt idrottskläder, och är faktiskt lite förkyld. Så jag, madde och johanna satt i omklädningsrummet och bara snackade och hade mys.

Vart faktiskt rätt taggad på att gå ut och springa nu istället, om jag orkar haha. Får se hur det blir med det !
Puss & kram !

   

  


Är rätt trött på allt och alla just nu känns det som. Finns så många falska här i världen, och så många folk som jag verkligen inte tycker om just nu. Men, ska försöka hålla mig lugn. 


Ovido - Quiz & Flashcards