fridapetterssons

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Frida Pettersson - 6 oktober 2012 20:54

   

Och med det är det bara välkomna hösten. Även om det tar emot, så hellre det än snö, slask, kyla, vinter.. Åh, hata!
Det är okej med höst enligt mig, bara det inte är som dom senaste 3 veckorna, spöregn och förbaskat grått.

Första "fina" höstdagen idag, visst var det kallt som fasen, men soligt i allfall. Så pass att jag tröck på mig mina brillor, får ju passa på nu, snart är världen helt grå och trist. Jag är inte taggad om man säger så...

Av Frida Pettersson - 6 oktober 2012 20:29

....Yesbox, där spenderades min kväll.
God mat, ännu godare tårta, men bäst av allt. Fick träffa min lilla faster, tyvärr kunde inte kusinerna komma, menmen..

Haha, mycket snack med henne vart det i allfall, hon är så jäklans kul.

Kom hem inte allför länge sen, mätt osv. Men usch vad dom göder mig, kunde knappast röra mig.

Är förbannat trött just nu, fick inte så supermycket sömn inatt. men ska ju i allfall inte sova än!
Hoppas ni får en bra kväll, kram på er 

 



Av Frida Pettersson - 6 oktober 2012 20:07

 

 

   

 

   

En nyvaken Johanna på bilden, så gullig.


Bilderna från igår kväll jag lovade. Som ni ser på bilderna var vi uppklädda och fina hela högen. Med hästhoppningspriser som slipsar osv.. Men det gick det med !
Nöjda är vi iallfall över vår awesome middag, inte alla som kan laga restaurang-middag helt ensamma när man är 13 bast, haha där ni !


Av Frida Pettersson - 6 oktober 2012 15:59

Hej alla fina! 
Jag vet att uppdateringen dom senaste dagarna inte varit den bästa, men har inte haft tid.

Igår fixade jag och Johanna ordning feta brakmiddagen, det uppskattades säkert. Sen under kvällen tog vi det bara lungt, hann även kolla på "The Human Centipede" Så jäkla sjuk film, helt psycho. Rekomenders om man är galen som mig, annars för er lite känsligare.. Kolla inte !
Idag har vi vart och kollat innebandy match i Hållsta, dom förlorade..

Nu fick jag precis reda på att jag ska til, Farmor och Farfar nu, vi ska tydligen käka där osv. 
Jahapp, då får jag väl höra av mig senare när jag är hemma. Har mycket bilder att komma med, jag lovar er alla sen.

Tills dess, Pussar och stort förlåt ännu en gång   

Av Frida Pettersson - 6 oktober 2012 09:56

Godmorgon allihopa!
Sussade ju hos Johanna inatt vilket ni kanske redan vet. Vi hade jättekul, men jag berättar mer när jag är hemma.

Nu på morgonen vaknade vi vid halv 9, sen har jag legat här i sängen och kollat på det senaste avsnittet av "Ung och Bortskämd" vilket jag missade i tisdags, så kollade nu isället. Johanna sover tror jag? Aja, jag får väl ta och väcka henne om inte alltför länge. 

Ha en fin dag, kramar i massor 

Ovido - Quiz & Flashcards