fridapetterssons

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Frida Pettersson - 16 oktober 2012 19:20

Hej!
Vilken förjäklig dag rent ut sagt. 

Började dagen med spruta, vilket jag fasat över hur länge som helst. Jag stressade upp mig rejält som vanligt, och vart helt hysterisk. I väntrummet, innan jag skulle gå in bröt jag ihop totalt. Började störtgrina och visste inte vart jag skulle ta vägen.. Efteråt var ännu värre, hyperventilerad, länge sen jag grät så mycket.

Resten av dagen har också varit piss, mått illa, haft ont i huvudet vädret är grått som alltid, och allt suger.

Från 3-tiden till ungefär 18.00 har jag bara legat i sängen. Varvat med lite halvsovande och bara ligga där. Har även hunnit med att ta ett bad, vart inte så lyckat det heller. När jag skulle raka benen råkade jag faila lite med rakhyveln och skära upp typ hela benet, så jag höll på att förblöda. Vilken bra dag jag verkar ha haft! Eller hur?

Nu sitter jag i allfall och väntar på att finalen i "Ung och Bortskämd" ska börja, kärlek till bästa programmet!
sen ska gå och lägga mig tidigt idag, och hoppas på en bättre dag imoron. Ska även till badhuset med elelvens val då!

Ha det bra! 

  

Förlåt att jag det var länge sen jag lade upp "nytagna" bilder och dagens outfit och så, men ibland orkar man bara inte ta bilder. Men det får ni stå ut med! 


Ovido - Quiz & Flashcards