fridapetterssons

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Frida Pettersson - 4 oktober 2012 21:32

Hej på er!
Vad gör jag? Ingenting, har absolut ingenting att göra så tänkte blogga lite. Egentligen har jag inget vettigt att blogga om, men thats life.

Träningen ikväll gick bra, var lite seg bara men det gick.

Firade nyss kanelbullens dag ensam på mitt rum, haha. Nu låter jag total ensam, men rättare sagt satt jag på mitt rum och åt en riktigt god bulle. Svårare än så är det inte.

Åh vilket meningslöst inlägg det här blev, förstår om det inte är det roligaste att läsa. Sen har jag inte tagit nån bild alls idag för min kamera är urladdad, men det får ni igen senare.

 

Kramar och pussar 

Av Frida Pettersson - 4 oktober 2012 15:53

Hej sötnosar !
Nu tror ni säkert att jag har tänkt lite fel, att vi inte har helg idag utan imorn. Men så är det faktiskt inte! Eftersom vi var i skolan i lördags får vi kompledigt imorgon istället, så vi får en dags tidigare helg istället, känns för jäkla bra! Kan ju verkligen säga att det behövs ! 

Idag har vi iallafall haft en vanlig skoldag. Rasterna har spenderats vid pingisbordet med Johanna hela dagen. Vi briljerar på pingis! Så jäkla kul , haha !
Kom hem vid för typ en timme sen, med gympa som sista lektion. Om inte alltför länge ska jag iväg på träning, är inte på det humöret. Men det är bara pallra sig dit , man känner sig ju stolt sen när det är över i allfall!
Sitter och lyssnar på musik, ska fortsätta med det. Hörs !
Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards