fridapetterssons

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Frida Pettersson - 8 oktober 2012 20:50

..Jaa hörrni, vad gör man då egentligen? Det är frågan.. Sitter i den sitsen just nu, har ingenting alls att göra. Får väl i värsta fall ta och plugga lite mer engelska, men det är ju inget att se fram emot precis..

Nä nu ska jag ta och pallra mig ner från datan, vettefasen varför jag ens bloggade, för det här vart ju knappt ett inlägg..

Men vi hörs alla fina, ha det bra ! 


Förresten, har jag inte alls nån bra bild att bjuda på. Men ni får nöja er med en bild från i sommras i stället! 

 

Av Frida Pettersson - 8 oktober 2012 20:12

         

Av Frida Pettersson - 8 oktober 2012 18:28

 


Jag vet att jag säkert inte är ensam om att hata sprutor, men usch så hemskt det är.

Nästa vecka tror jag det är, då sätter sprutdosen igång. Har redan börjat räkna dagar. Jag är så sjukt nervös, vet seriöst inte hur det här ska gå? Senaste gången satt jag först i panikattacker, och grät. Sen efteråt, typ "svimmade" jag, och allt vart knas. Åh, jag tål inte sprutor seriöst. Hela mitt liv har jag vart spruträdd, men nu börjar det bli seriöst,  svårt och förklara hur rädd jag verkligen är, men hoppas det finns nån som förstår. Aja... önska mig lycka till...

Av Frida Pettersson - 8 oktober 2012 17:21

Hej fina ni! 

Idag är det måndag vilket ni kanske redan vet. Helt ny vecka, och känner redan att jag inte orkar, haha.

Skolan idag var helt okej faktiskt, inte jobbig om man säger så. Brukar ha rätt sega lektioner, typ som SO osv, men eftersom vi har legoleague nu, så går typ alla lektioner åt till det istället. Vi satsar högt! Somsagt har vi haft legoleague hela dagen, så det har ju varit kul. 

Slutade vid 15.00, första jag gjorde när jag kom hem var att koppla hunden och sen ut på en exakt 33 minuters promenix med honom. När jag kom hem åt jag lite mellis, och sen satte jag mig i sängen och pluggade Engelska i typ en timma. Inte riktigt min grej att plugga, kan koncentrera mig i typ 10 minuter innnan jag börjar bli helt otålig, men det är ju bara försöka! 

Är helt seg nu och vill bara sova, men får hålla mig vaken. Vi hörs, kram på er 

Ovido - Quiz & Flashcards