fridapetterssons

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Frida Pettersson - 12 oktober 2012 22:00

Sitter och väntar på att x-factor ska börja igen, kan ju inte missa vem som åker ut! 
Själv tycker jag typ om alla, haha. Nej förresten, Benny och hon Freja eller vad hon heter är inga favoriter precis..

Har haft en otroligt lugn och skön fredagkväll. I mitt fall brukar det nästan alltid hända någonting. Sova hos Johanna, eller något annat roligt. Men idag, så fick det bara bli en skön kväll hemma.

Imorgon ska jag kanske till strängnäs med familjen, strängnäsmarknaden tror jag det var. Sen kanske jag ska till stan med Johanna, får se hur det blir med det, haha.


Nu ska jag sätta mig framför tv:n igen, hoppas ni får en fortsatt dunderkväll.

Massor med kramar och pussar   

Random bild -

Av Frida Pettersson - 12 oktober 2012 21:16

     


Skorna med klackar ska jag ha under middagen och kanske en liten del av kvällen på kyssningen. 

Dom andra till höger, kommer jag använda till vardags. 

Tycker det är roligt med lite annorlunda, att våga visa sig i klackar är ju inte så många som vågar. Man blir för lång, osvosv. Men tycker det är kul att folk vågar sticka ut lite, så fortsätt med det hörrni ! 

Av Frida Pettersson - 12 oktober 2012 19:46

 

Yes, det här är mitt riktiga jag. Jag har roligt, att skratta är mitt liv. Jag skrattar åt dom mest udda saker. Jag och min andra lilla hälft, som är precis som jag. Kan skratta i timmar utan att sluta, åt helt otroligt meningslösa saker, som ändå är så otroligt roliga. Alla tycker inte om mig, och väldigt många dömer mig innan dom ens känner mig. 
Tycker det är ganska orättvist, dom ger det inte ens en chans. 

Typ den enda som förstår sig på mig, är Johanna. För hon är precis som jag. Vi kan varandra in & ut, ibland är det faktiskt lite läskigt. Som när vi tänker, gör och säger EXAKT samma sak. Men vi har hittat på dom mest konstiga saker tillsammans, vi har så många minnen, vi gör alt tillsammans!
Jag försöker inte vara nåt jag inte är, jag är som jag är. Jag och Johanna, vi har kul tillsammans, vi är oss själva. Jag skiter fullständigt i vad alla andra säger och tycker om mig. Jag har roligt, och jag lever mitt liv ! Det tänker jag fortsätta med, oavsett vad nån säger. Jag tycker att ni också borde göra det, för det är så grymt jäkla mycket roligare än att bara ha status hela tiden.

 

Ursäkta detta långa inlägg, kände bara att jag var tvungen att skriva av mig. Kram 

Av Frida Pettersson - 12 oktober 2012 18:47

Hej fina ni!
Har precis ätit en mysig middag med familjen. Det enda positiva med hösten, kyla, mörker osv är ju att det blir så mörkt, tycker det är supermysigt!

Var på stan också, med mina systrar och mamma. Fick två par skor! Så nu behöver jag inte tänka på att behöva köpa skor mer, åh så skönt. Skulle fått ett par jättefina svarta jeans på bikbok också, men det fanns bara en i min storlek kvar. Sen när jag hade provat dom, lade jag tillbaka dom i högen för att hämta mamma och betala. Då var det nån jäkel som tog dom, vilket jag såg. Så jag sa högt till mamma att det var nån som hade tagit dom, och så såg jag hur hon gömde dom bakom sin rygg. Snacka om att jag vart arg eller! Men, får försöka leta upp dom på tunapark eller nåt!
Lägger upp bilder på skorna sen !
Just nu ska jag bara mysa och njuta av en grymt härlig fredagkväll. Ha det 

Av Frida Pettersson - 12 oktober 2012 15:50

Riktigt seg skoldag idag, fast ändå underbar! Fick också tillbaka våra engelskaprov, det gick sämst. 

Ska ner till stan om typ tio minuter, köpa skor och tokleta efter jeans. MÅSTE HITTA ! 

Hade egentligen inte mycket att blogga om, tänkte mest höra av mig lite.

Hoppas ni får en underbar fredag, ha det bäst !     

Idag , nya halsbandet. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards