fridapetterssons

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Frida Pettersson - 20 oktober 2012 19:37

Hej på er, är det bra? Hoppas det iallfall!
Måste börja med att be så hemskt mycket om ursäkt för att jag är sämst på att blogga just nu. Känner bara att jag typ inte har tid och ork, ska bättra mig det lovar jag.

Har varit på stan idag igen med Johanna och Adam, hemskt väder men det får man tåla.

Måste också påpeka en sak till.. Hur jäkla mycket kan det egentligen regna?! Det är bara sjukt..

Sen jag kom hem från stan har jag skypat med Adam hela tiden. Nu väntar jag bara på att han ska äta klart så han kan ringa mig igen 

Förresten, alla kollar på 1:an klockan 20.00 Då sänds nämligen Eric Saades konsert som jag, Johanna och Melina var och kollade på i Globen för inte så superlänge sen. Det finns risk att vi faktiskt vart med på tv också, så tycker verkligen att alla ska ta och titta på det !

  
Bild från konserten. Saknar ! 


Ovido - Quiz & Flashcards