fridapetterssons

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Frida Pettersson - 15 oktober 2012 21:14

Hej alla fina bloggläsare!

Just nu gör jag absolut ingenting. Sitter vid facebook, vilket sociala lilla jag gjort typ hela eftermiddagen. Skärpning! 

Kan ju inte gå och lägga mig än, för är inte alls trött och kommer inte alls kunna sova eftersom jag bara kommer och tänka på den förbannade sprutan vi ska ta imorgon. 

Hur ska det här gå egentligen? 

Kanske bloggar imorgon innan eller efter, så ni vet att jag lever, haha! Nej, nu ska jag faktiskt ta och se det här lite positivt.. Visst sprutor kanske inte är på topplistan enligt mig, och nej.. Jag kommer nog aldrig komma över min rädsla. Menmen, jag ska vara modig. 
Önska mig lycka till ! 
Puss   

Bild I Repris.

Av Frida Pettersson - 15 oktober 2012 19:58

 


HAHAHAHAH, jag fick hem skolfotona idag.. Att man aldrig i hela sitt liv lyckats bli ba på ett enda skolfoto (?!)

Är det inte lite orättvist? Alla andra ser ju helt normala ut, så lyckas jag varenda gång med miner och sådant.

Usch och fy, ibland känns det ju faktiskt lite surt att det kommer ut skolkataloger.. Man vill ju inte att hela skolan ska se hur misslyckad man vart detta år? jaja, det är sånt man får lida med.

Hoppas ni vart bättre än jag vart i allfall, haha!

Av Frida Pettersson - 15 oktober 2012 19:09

 


Åh, vilken charmig bild !

Är det bara jag som saknar sommaren så det gör ont? Bara jag som vill ha tillbaks alla underbara sommarkvällar, vädret, sommarlovet, allt man kan göra just på sommaren, hela sommarkänslan.

 Bara jag som saknar alla nätter och dagar, med kompisarna. 

Är det bara jag som tycker allt är så mycket bättre på sommaren, det är då man mår bra. 

Av Frida Pettersson - 15 oktober 2012 16:46

Hej på er, ny vecka och nya tag idag. 

Haft legoleague mestadels av dagen. Det har vart rätt så mycket kaos angående det. Lagnamn hit och lagnamn dit, folk som inte arbetar osvosv. Det löste sig väl tillslut, menmen.

Efter skolan gick jag ut och gick med Emma och min hund, ut i regnet. Trots allt mycket roligare när man har en pratglad och rolig vän att snacka med, istället för att gå där helt ensam-

Så jäkla trött på detta Svenska väder, regn dagarna i enda. Vad är det som händer? Varför kan vi inte få ha lite värme vi med? Det är ju vinter året om..

Just nu ska jag i allfall bara ta det lungt, och njuta av livet. Imorgon däremot, då är det annat som gäller. Sprutdags, 9.30 på morgonen. Sjukt nervös, och inte blir det bättre a att jag stressar upp mig själv heller. Jaja, berättar mer om det imorn!

 

Puss 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards