fridapetterssons

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Frida Pettersson - 30 oktober 2012 22:02

Hejhej !
Tänkte bara att jag skulle säga hejdå nu istället. Inte helt hundra på att jag kommer hinna blogga något imorgon innan jag åker, så det är väl bäst att jag förvarnar er.

Menmen, somsagt blir det ju shopping i Stockholm imorgon, med Johanna och Kicki (Johannas mamma).

Sen sover vi hos hennes farmor, och på torsdagen sticker vi äntligen på kryssning. 

Nu måste jag verkligen packa klart det sista, sen hopp i säng.

Hoppas ni får ett fortsatt awesome höstlov, massa pussar och kramar till er alla!
Ha det bäst nu !   

Åhhh vi ska ha det så jäkla kul nu !

Av Frida Pettersson - 30 oktober 2012 21:12

Hur har eran dag varit? Hoppas den vart bra. Min har i allfall vart lika bra som igår, om inte bättre.

Adam kom hit vid halv 12, och stannade till typ 3. Supermysig dag med världens underbaraste! Lite sorligt bara när vi skulle ta farväl sen, eftersom jag sticker imorgon kommer vi inte kunna träffas på typ jättelänge..

Denna kväll har jag i allfall ägnat åt massa saker som jag egentligen inte borde. Känner mig helt ärligt lite stressad för imorgon just nu, eftersom jag varken packat klart osv.

Tåget imorgon går 10.07, och min buss till stationen går 09.33 Så det blir att hoppa upp tidigt imorgon.

Trots allt börjar klockan dra iväg nu, och jag vill inte vara helt död imorgon när det blir en shoppingdag i huvudstaden, och dagen efter sticker vi iväg till båten. Sjukt taggad just nu, inte alls långt kvar !
Nej, nu måste jag faktiskt ta och packa klart, men det är ju så himla tråkigt. jaja, puss   

Just nu. haha, och jag bjuder på bilden.. Ibland får man väl se ut lite som man känner, haha...

Ovido - Quiz & Flashcards