fridapetterssons

Alla inlägg under oktober 2012

Av Frida Pettersson - 27 oktober 2012 23:23

                       

Världens grymmaste släkt har jag, bästa ni !
Och jaa, vi bjuder på exakt alla bilder, bara för att vi är så sjukt heta..

Pusspuss 

Av Frida Pettersson - 27 oktober 2012 22:46

Tjaaa på er ! Inte bloggat något fram tills nu, har haft total fullt upp.

Upp och hoppa tidigt imorse och satte igång med städning direkt. Hela förmiddagen har jag städat och hälpt till hemma, inte det absolut roligaste, och det har varit väldigt stressigt med ännu mer stressad mamma. 

Vid halv 5 tiden kom typ alla, för min mami fyller 40 år imorgon, så då hade hon en liten "fest" idag istället. Hoppas verkligen du har haft kul mamma, och stort grattis i förskott. Det är du värd !
Vid 8 stack jag hem till Emma, vi fixade oss för att gå bus & godis. Vafasen, jag vill inte växa upp , haha..

Kom hem vid 9 tiden igen, hade jättekul ! Resten av kvällen har vart lika grym den ! 
Just nu sitter jag heelt overspeedad, nyss var jag skittrött. Vet inte riktigt vad som hände, men nu sitter jag i allfall och verkligen duunkar musik ! Fasen, livet är rätt grymt ändå!

Lägger snart upp en massa bilder, lovar det ! Puss 

 

 1 hel månad idag, gud vad tiden går fort !
Världens finaste pojkvän, jag älskar dig sjukt mycket.

Bara av att höra din röst blir jag lycklig. Är så sjukt mycket gladare sen det vart vi !
Hoppas du vet hur mycket jag tycker om dig. Jag älskar dig 

Av Frida Pettersson - 26 oktober 2012 17:37

Tjena allihopa !
Hörde inte av mig igår, men hoppas ni hade en bra dag. Vilket jag hade !
Idag är det fredag, vi har fått höstlov och allt känns för jäkla bra! Började med att bästavän kom hem till mig vid 7 tiden imorse. Vi fixa oss för halloween i skolan, och lite coola vart vi ju faktiskt !
Förmiddagen var lugn även fast vi hade lite vanliga lektioner. Bla läste vi spökhistorier och bara myste.

Efter lunch ( tacos ) packade vi upp godispåsarna, möblerade om i klassrummet för rejält filmmys med bästa klassen!



Efter skolan stack jag och älsklingen ner på stan, har haft en underbar dag! 

Har nyss käkat kebab, med papi och systrarna, mys. Men förbannat vad mätt jag blev, hemskt..

Ikväll ska jag bara ta det lungt och njuta av att äntligen få lov, för ni vet att om exakt 5 dagar sticker jag, åhhh taggad !

Ha en underbar fredagkväll, pussar och kramar   

Vi tjejer paxade bästa hörnan till filmen och bunkrade upp. Myspys !

 

haha, bjuder stort på bilden.  

 

Har ingen bra bild på hur jag och Johanna såg ut idag, eftersom att jag är så sjukt osmart så jag glömde ta med kameran, suuurt.. Men Johanna har nog en bild på sin mobil, får se om hon kan skicka den sen !  

Av Frida Pettersson - 24 oktober 2012 16:48

 

HAHAHA, alltid lika kul när folk skickar såna här fina bilder på mig. Lite roligt är det ju!

Av Frida Pettersson - 24 oktober 2012 15:26

Hola amigos !
Ska snart sätta mig ner och plugga till spanskaprovet vi har imorgon, just därför min lilla spansk-kick här i början, haha!

Min dag än så länge har i allfall varit helt ok. På eftermiddagen spelade vi ju badminton, vilket jag inte hade så höga förväntningar på.. Men kör man rund-badminton med roligaste folket, så går det finfint ändå ! 

Imorgon kommer jag nog ha rätt fullt upp så vet inte om jag kommer hinna blogga något då. Eftersom att efter skolan ska vi stanna kvar i skolan och pynta spåret tills på fredag då vi firar halloween i skolan. Sen ska jag på träning så..

Hoppas er dag imorgon blir bra, och hoppas ni får en bra kväll. Puss     

Våran supersnygga legoleague tröja, vi ska fasen ta hem det här !

Av Frida Pettersson - 24 oktober 2012 11:27

Hej på er, och säger stort förlåt ännu en gång för att jag är sämst på att blogga. Har inte alls orkat, och har haft rätt mycket annat att göra, men nu lovar jag (!) att jag ska bättra mig.

Just nu sitter jag i skolan, vi har lektion men när man var klar med det vi gjort fick vi använda datorerna till nästan vad vi ville, så jag passar på att blogga!

Vi slutar om typ 10 minuter, då ska vi käka och sen till stan för att ha elevens val.

Tidigare idag har vi jobbat med legoleague ända fram tills nu, utan en enda rast. Det gick frammåt för oss, och hoppas det verkligen kommer gå grymt på tävlingsdagen.

Nu måste jag sluta här, hoppas ni får en awesome dag. Kramisar ♥  

Bild i repris, jag vet. Men eftersom det här inte är min dator har jag inga bilder på den här datan. Och för att idag är det bara 1 vecka tills vi sticker, wihooo ♥

Av Frida Pettersson - 22 oktober 2012 07:44

Tjenare!
Måndag idag, och det är sista veckan inför lov.  Känns för jäkla bra!

Ska alldeles strax gå till skolan, men idag hade jag faktiskt lite tid över och slapp stressa så då tänkte jag ju att jag skulle blogga lite istället. 

Måste sluta nu, om jag ska hinna till skolan, haha !

Hoppas ni alla får en toppendag, kramar i massor   

  
Bjuder på 2 inte så jättevackra bilder, men så får det bli ibland. 


Ovido - Quiz & Flashcards