fridapetterssons

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Frida Pettersson - 2 februari 2013 19:37

Toppenfint väder, älskar sooool.       

Av Frida Pettersson - 2 februari 2013 19:30

Johanna kom hit runt 5, satt på rummet ett tag och hade minikaraoke bara för oss två, skrattade ihjäl oss åt en massa konstiga saker och hade allmänt skoj. 
Vid 6-tiden satte vi igång med pixxabakning, jag, Johanna, syster och hennes kompisar. Medans den stog i ugnen stack vi till konsum och handlade lite till kvällen. Sitter nu mätta och belåtna och väntar på att melloooo ska börja, tjoho. Och ja, vi är fortfarande barnsliga och tycker det är skitskoj ! 

Johanna åker hem typ kvart över 10, kommer alltså inte blogga särskilt mycket mer idag eftersom jag tänkte vara lite social med henne också. Ser fram emot en kanon dunderkväll, alldeles för länge sen. Myspys! Puss på er, ha en fin lördagkväll. 
Bloggar mer om resten av min dag sen, eller imorgon. 
 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards