fridapetterssons

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Frida Pettersson - 9 februari 2013 22:30

Ligger i en soffa utspridd och käkar popcorn, brevid mig sitter Johanna och vi har det allmänt finfint och checkar gaygalan!

Ja, vad har hänt mer under kvällen då? Vi körde en repris från förra lördagen med pizza-kit och potatischips. Sedan har vi även vart ner på konsum ännu en gång för att köpa daim till Felicia vilket vi var skyldiga henne för att hon öppnade vårt pizza-kit (det sprängdes som en bomb, därför vi inte vågade, men gud vad vi skrattade!!) 

 

Sedan har vi dansat loss och skrattat så vi dog, vid 8 låg vi i en böghög i en soffa och checkade mello. Anton Ewald baby, dööör så snygg! Vi skrek över hela huset när han inte gick till final, jag menar, hur snygg?!?

Nej, nu ska vi fortsätta ha en toppenkväll, hoppas ni har det lika bra och att det bjuds på mycket skratt, puuussar

 

     

Av Frida Pettersson - 9 februari 2013 15:12

Sitter och lyssnar på massa härlig musik och sjunger med, yesbox.

 

Om en stund ska jag möta upp Johanna, vi ska sticka och handla till ikväll. Vi har eget hus som vanligt (haha) så då blir det en dundermiddag hemma hos henne, undrar bara vad vi ska käka (?)

 

Gör det bästa av eran lördag nu folks, och njut av helg för fasen! 
Ha det, pusss!    

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards