fridapetterssons

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Frida Pettersson - 8 februari 2013 22:23

Sitter i min säng, musiken på hög volym, tänker på sommaren och mår allmänt skitbra!

Imorgon sussar jag hos Johanna och har ännu en fin lördag. Ser fram emot en toppenkväll!

Nej, ha det så bra nu! Puss på er

Av Frida Pettersson - 8 februari 2013 21:47

Folk förändras, du med.. Antingen negativt eller positivt. Visst bryr jag mig fortfarande, klart jag gör. 
Men jag har sett ditt rätta jag, och jag vet att du inte är värd mig. Blir frustrerad när jag ser vad som gått och blivit av dig, jag menar? Varför? Försöker göra mig avundsjuk? Men vet du? Jag bryr mig inte. "vi" är bortblåst nu, hoppas att du en dag ångrar dig, och undrar vad du har gjort. Och jag hoppas att du lider som jag fick göra. Men inte längre, inte mer för dig. Aldrig.       
  Biatch..

Av Frida Pettersson - 8 februari 2013 21:44



Haha omg, är det bara jag som kommer ihåg den här? Hittade den helt random på spotify nyss. Sjukt vad jag och mina vänner lyssnade på den här förut, fina minnen man har till den i allfall! Skitkul när man helt glömt bort den men fortfarande kommer ihåg hela texten haha. Visst är den rätt bra ändå? ;)

Av Frida Pettersson - 8 februari 2013 21:17

               

Av Frida Pettersson - 8 februari 2013 21:02

Haft en fin skoldag? Jag har, trots en miljard sega lektioner. Vid 3 fick vi äntligen helg och jag och Johanna tog bussen ner till käraste konsum, handlade och stack hem till Johanna igen. Tyvärr kommer vi inte kunna spendera alla hjärtans dag tillsammans, så vi körde en på förtid istället och myste med en riktig brakfika.

Sedan myste vi, snackade och skrev en milalång lista om allt vi ska göra i sommar, kan inte vänta mer..

 

Just nu sitter jag och köttar pepp-musik och kollar inspirationsbilder på we♥it vilket jag gjort hela kvällen. 

Musik kan få mig på bra humör no mather what! 

 

Ha en fortsatt fin fredag!     

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards