fridapetterssons

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Frida Pettersson - 16 februari 2013 22:35

Hej folks ! Kom hem för precis en timma sen, efter en bra kväll med kusiner!

Vi har käkat gott, kollat på 2 Jurassic Park filmer som gick på tv:n (lycklig här, mina favvosar!!) kollat mello och haft allmänt trevligt. Fast hörrni, gubbgänget som var med.. Skam. Gud visste inte om jag skulle skratta eller gråta, kan någon ta och berätta för mig vad fasen dom höll på med?? Och att dom gick till globen var ju ännu mer skam..

 

Nej, nu ska jag gå in till sis och spendera resten av kvällen där. Hoppas ni haft en toppenlördag!

Vi hörs!    

Av Frida Pettersson - 16 februari 2013 17:03

Nu sticker jag och affro-sis till farmor och farfar och träffar favoritkusinerna!
Blir säkert en bra kväll med bra folk och god mat!

Förhoppningsvis hörs vi sen, puss på er!!

Av Frida Pettersson - 16 februari 2013 15:53


Av Frida Pettersson - 16 februari 2013 15:28

Hej bloggen! 
Fråga mig inte varför jag inte bloggat något idag eftersom jag har haft all tid i världen.. Har helt enkelt inte orkat. 


Har haft en mysdag hitills, och bara tagit det lugnt. Ikväll ska vi hem till farmor och farfar där kusinerna nu befinner sig, äta god mat osv. Åker antagligen hem till oss hela högen sen och har lite "mellomys". 
Ida kanske kommer hit om en stund så vi hinner ses lite i förväg liksom, haha! Det blir nog jättebra!

Ser fram emot en bra lördag, mår super och älskar livet. Puss på er, och njut av lördag och sportlov!!

 

   

Syster fixade mitt hår med en slags vågtång eller nåt som hon fick i namnsdagspresent idag. Haha fick lite smått affro men det vart ju lite charmigt ändå 


Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards