fridapetterssons

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Frida Pettersson - 11 februari 2013 22:12

Har precis lagt mig i sängen och ska nu läsa Blondinbellas (Isabella Löwengrip) bok om självförtroende och peppning.
Otroligt hur man kan känna igen sig i situationerna hon skriver om och hur en enda liten bok kan få en att tänka om totalt.
Tipsas till alla, även ni med bra självförtroende. Puss

Av Frida Pettersson - 11 februari 2013 19:35

Fick nyligen veta av Johanna att hon fixat prao åt oss... På willy's (?!?) 
Ja, det är så att vi var i desperat behov av en prao snarast, annars var vi tvungna att sitta i skolan.. För vi är väldigt sent ute eftersom vi ska praoa redan på onsdag, och imorgon är det tisdag.. Oups.

Nej, men det kommer säkert bli jättebra! Vi kommer få glida runt där i snygga uniformer (haha), + att vi får bestäma jobbtider ensamma, så det blir bra. Haha, fast det är ändå lite skrattretande att tänka tanken på hur det kommer se ut när Johanna och jag travar runt där inne, hehe. Kom gärna och besök oss!!   

 

bjuder på en bild från förra årets prao. Vi båda ser ut som skit, men skyller på att det var ju faktiskt ett helt år sedan..  

Av Frida Pettersson - 11 februari 2013 19:22

Eftersom måndagar vanligtvis brukar suga hade jag inga höga förväntningar i morse då jag tvingade mig själv upp halv 7 och hade knappt sovit 5 timmar den natten, men det gick det med. 

Kom till skolan gjorde jag och jag har haft en mycket bra dag trots allt! Världens roligaste raster med min älskade klass!
Haha, gud vad vi skrattade och gud vilken rolig dag. 

Under kvällen än så länge har jag städat så fint på rummet samt rensat hela min garderob, och gud vad det behövdes..
Det tog ett bra tag men nu är det någolunda fint i allfall, hoppas ni haft en bra måndag allihopa! Puusss

 

 
Packade som vanligt på mig sommarkläder lite sådär random, KOM SOMMAR 2013 KOM NUUU !

Ny duschad på bilden också!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards