fridapetterssons

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Frida Pettersson - 13 februari 2013 21:59

Klockan 05.59 imorgon bitti ringer larmet. Upp tjockis upp.

Våran jobbdag börjar 8 (?!) imorgon, så bussen här ifrån går 07.15, kommer förmodligen avlida på bussen eller nåt.. Nej, ska inte sova än, fast önskar jag kunde.. Men ska försöka (!) sova liiite tidigare idag iallfall..

Av Frida Pettersson - 13 februari 2013 20:18

 

Jag vet att det är så jäkla lätt att säga "jag ska äta nyttigare, börja träna mer och ha beach 2013" det är såå simpelt att säga, men såå mycket svårare att göra. Men nu ska jag (och tror inte att jag är ensam att känna så) ta tag i detta på riktigt. Ska börja blogga mer om träning osv, peppa mig själv genom massa inspirationsbilder och hoppas att jag kommer kunna peppa er med så att ni når era mål. Vilka är på?
Nuu köör vii !

Av Frida Pettersson - 13 februari 2013 20:15

 

Slängde ihop ett collage lite snabbt på inspirations-bilder.
Hoppas ni älskar det lika mycket som jag!

Av Frida Pettersson - 13 februari 2013 19:15

Och ja, som ni kanske märkte har jag bytt header, och i princip ändrat hela designen och utseendet på bloggen, haha. 
Och nej, det är inget jag sitter med i timmar och fixar för att det ska bli snyggt utan är man som moi går det på ca 5 minuter.

Bara kör lite spontant och prövar mig fram, mest för att jag tröttnar på allt hela tiden haha. 

Det får bli som det vart, orkar egentligen inte lägga ner så mycket energi på just det. Eller jo det är klart jag skulle vilja, men jag är sämst på att redigera bilder osv, så detta är allt jag kan åstadkomma. Hihi, sorry   

 

 

 

Av Frida Pettersson - 13 februari 2013 18:23

Har haft allt annat än en dålig dag idag, snarare toppen!
Prao-dags idag, kvart över 8 tog vi bussen till stan, och tio i 9 stog vi so fint i affären. Vi fick byta om och fick varsin kanonsnygg skjorta som jag är kär i (så het) sedan var det bara sätta igång. Dagen har mestadels bestått av att packa upp varor, men också mycket annat som är svårt att förklara. Har bokstavligt talat packade upp över 500 ostar, haha. 

 

Vid 2 slutade den första "jobbdagen" och vi gick därifrån nöjda och glada med ett leende på läpparna, efter en rolig dag med all härlig personal. 

 

På stan svängde vi in på ming för att låna toa och kolla läget med ett par kompisar som praoar där. Alla fantastiska snubbar som jobbar där (avgudar dom) dukade fram mat till mig och Johanna, och efterrätt, gratis! Fin-lunch gratis, aldrig fel! Nu sitter jag här och iaktar mitt milalånga inlägg som jag har gjort.. oups. Vi hörs!!

 

 

våra skjortor babes


Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards