fridapetterssons

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Frida Pettersson - 14 februari 2013 21:05

Nu ska jag och min björn-tröja (ja ni förstår vad jag menar med björntröja när ni sett bilden här nere) gå och sätta oss vid tv:n en stund, sen ska jag gosa ner mig i sängen och hoppas på att somna så snabbt som möjligt!

Glömde även berätta att jag fick en supergullig alla ♥ dag present av min finaste vän, som bestod av en lunch-påse (internt skämt mellan oss två. Mycket kul) ett brett silverarmband, som jag ville ha. Lite kakor, en tavla som hon hade gjort helt själv haha (superkanon-fin var den). Jättefint alltihopa, tack bror! 
Av mamma fick jag två par gulliga trosor, loveu. 

 

Ha en fin kväll, och en fin fredag!! Puuuussar

 

 

typ storlek XXXXXL på tröjan, men den är gosiig att sova i iallfall!

 
Min tavla som min allra bästavän gjort helt själv, hon är retard men det är inte hennes fel. Puss på dig!

Av Frida Pettersson - 14 februari 2013 20:43

Har precis satt mig här igen trött och slut i kroppen efter ett härligt men tungt träningspass.

  • Körde crosstrainer 10min x 3.
  • situps, 50 st x 3
  • plankan, 45 sek x 2
  • armhävningar, 20 st. 
  • 90 grader, 30 sek x 2
  • avslutade med stretching.


Nu känns det skitbra i kroppen, så nu kommer jag förmodligen somna gott! Ha en fortsatt fin kväll alla ni, fredag imorgon och helgen väntar! Puuuss

 

 
I can, and I will!

Av Frida Pettersson - 14 februari 2013 18:48

Idag är det alla hjärtans dag, eller som man annars säger 'Valentines day'. Personligen tycker jag att detta är en så fin dag, visserligen för att jag kollat på massvis med gulliga allahjärtansdag-filmer och blivit kanske lite alltför inspirerad, eftersom det är filmer och mitt liv är ju inte som en film. Men trots det kan jag inte låta bli att älska alla hjärtans dag. 

Passa på att dela extra mycket kärlek till vänner, familj, nära & kära idag. Visa dom att dom betyder något för just dig!!
Det absolut finaste ni kan göra (enligt mig) är att berätta för er "crush" att ni älskar honom/henne. 
 
Kom igen, ni har inget att förlora! För hur perfekt vore det inte om du fick den du älskar, just på denna dag.
Jaja, jag sitter ensam men deppar inte för det eftersom jag har familj och finaste vännerna, är glad för allt jag har !
Massvis med pussar och kramar till er alla, och ta vara på denna dag nu!!
Glad alla ♥ dag på er allihopa, love you guys!

 

 
Gammal bild, haha!

         

Ett gäng bilder på mig och några vänner som betyder sjukt mycket för mig! 
Tycker att alla bilderna utstrålar lycka och kärlek, åh vad jag älskar er alla. Sista bilden valde jag mest för att jag var så lycklig då, haha fast tycker om er också såklart ;)


Av Frida Pettersson - 14 februari 2013 18:22

Ännu en jobbdag avk.larad Lite segt bara att sitta på en buss kvart över 7 på morgonen, jag menar, vem gör det liksom?
Denna dag har vi fått "fronta" och jag orkar inte förklara vad det är men det är satans jobbigt.

 

Vi har haft en kanon lunch-rast och dagen har varit bra! Börjar kl 8 imorgon också, så måste upp lika tidigt då.. Håll ut!
Hoppas ni haft en fin dag! Pussar och kramar på er

 

  

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards