fridapetterssons

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Frida Pettersson - 20 februari 2013 23:56

Nejmen hej snyggingar !

Ja här ligger jag så mysigt och fint i min säng och luktar på min kudde (tro det eller ej, men jag luktar faktiskt på min kudde) den luktar hollisters body mist, så här ligger nog jag och sniffar i några år till.

Haft en bra dag annars då? Har jag iallafall.
Klockan är inte alls särskilt mycket men jag är jättetrött! Ja det kanske beror på att jag gick upp 7 imorse, haha.
Ska väl släcka om inte så länge, ha en fortsatt bra kväll, natt, morgondag osv. Puss på er!

Av Frida Pettersson - 20 februari 2013 21:57



Hur skön låt som helst, värd att lyssna på! Ser mig själv cykla mitt i sommaren, håret blåser, sollbrillorna är på och benen är bruna, kommer antagligen nörda denna låt i sommar!! Åh!

Av Frida Pettersson - 20 februari 2013 21:33

Tjaaa !

Skithärligt sportlov än så länge, och skithärlig dag, samt min morgon dag som kommer bli grym! 
Ja, jag är på bra humör, hihi. 
Ha en grym kväll snyggingar, puuuss

   

Av Frida Pettersson - 20 februari 2013 20:49

             


HAHAHAHAHAH DÖR, VI ÄR SJUKA I HUVUDET !
Såg på Johannas blogg att hon lagt upp lite vackra gymnast-bilder, så tänkte utamana henne, moahahaha!
Okej, detta är ironiskt eftersom vi båda är klumpigare än elefanter, haha men who cares?
Alla är inte smidiga och det är bara att acceptera.. Fast jag tror vi har lite roligare ändå ;)
Så vad säger du Johanna, visst var jag lite smidig? Du med såklart, vi är mycket smidiga!!!  

Av Frida Pettersson - 20 februari 2013 19:38

Jag har uppdaterat mycket  mer på senaste, min statistik har ökat och jag har haft mycket inspiration till att blogga.
Det har jag fortfarande, men det är ju såhär att jag har mycket annat för mig också. Jag har vänner, familj, träning, och en massa andra saker att ägna mig åt också, så det kommer inte alltid vara världens kanonuppdatering. 
Men jag försöker ägna så mycket tid åt bloggen som jag kan, och hålla den väl uppdaterad samt rolig, bra osv som gör att ni vill fortsätta läsa. Ja, ville bara berätta det så ni vet liksom!

Imorgon tar jag och Johanna 12.40 bussen mot hållstaaa för att träffa Melina, vilket var alldeles för länge sen!!
Vi kommer förmodligen ha en väldigt bra dag. Ska bli jättekul att träffas alla tre igen!

 

 

Tycker om er bruuudar!
 


Av Frida Pettersson - 20 februari 2013 19:11

Ja hej på er!!
Idag har jag inte hunnit blogga eftersom vi varit i Stockholm, jag, mamma, mormor, och systrarna hela dagen.

Men jag har haft en jättebra dag!! Tog tåget upp vid 9 och har gått runt, shoppat, och haft mys.


Vart inte någon dundershopping för min del eftersom jag är närmare pank, hehe. Men 2 par linnen, en t-shirt, ögonbrynspenna och en militärjacka fick jag iallfall med mig hem, så jag är nöjd ändå!

 

Slänger upp lite bilder på det jag köpt, enjoy. Ha en fortsatt bra dag!

 


       

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards