fridapetterssons

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Frida Pettersson - 18 februari 2013 23:14

Åhh hade helt glömt bort att berätta, JAG HAR JU NAMNSDAG IDAG!!
Hade inte en blekaning om det förens mormor smsade grattis!
Har fått en lock och plattång av min la familia, och några grattis av familj och finaste vännerna!

Just nu ligger jag i sängen i en real gayhög med Johanna, nellie ligger brevid och vi har allmänt mys. Har serious snack om killar och aningens smått pervsnack, we like! ;)
Vi har det riktigt jäkla bra!!

Av Frida Pettersson - 18 februari 2013 17:56

Åh, denna soppdag kommer gå från sämst till bäst. 
Ringde hit Johanna och Nellie som kommer hit om ett tag och sover här! Mina underbara föräldrar är och handlar lite gott åt oss till ikväll, och livet känns för en gångs skull bra idag!!


Haha, nu fick jag ett sånt där lyckorus, ja ni kanske förstår vad jag menar. Man mår toppen och älskar allt och alla!
Ha en fin kväll fina läsare, pussar och kramar från en toppenglad tjej ;) 

 

 
Kan bjuda på ful bild för att jag är på så bra humör

Av Frida Pettersson - 18 februari 2013 16:17

Åh gud, vill slå sönder något. Blir på dåligt humör när jag har tråkigt, kanske ni märkt? hehe..

Måste ta tag i min kväll åtminstonde, enda problemet är väl att jag inte har någon att umgås med. Typ ensam.

Hoppas ni haft en bättre dag än jag i allfall, pusss     
Ler trots denna skitdag

Av Frida Pettersson - 18 februari 2013 15:36

Första dagen på sportlovet och vad har jag lyckats åstadkomma? Ingenting. 

Har inte gjort någonting alls på hela dagen. Johanna, Melina och Nellie är borta, så jag är tyvärr otroligt ensam..

Ja, det är så pass att familjen t.o.m svikit mig, har vart ensam hemma mestadels av dagen. Ja visserligen ville jag ju det, fast ändå.. 

Är jättesugen på att verkligen hitta på något och ta vara på tiden, men jag vet inte vad (?!?!) 
Jaja, har inte haft lust att blogga idag. Usch är på jättedåligt humör. Hejdå för min del !    

Av Frida Pettersson - 18 februari 2013 09:41

Ligger i min oerhört mysiga säng och har gjort det ett bra tag nu. Borde kanske gå upp snart, faast det är ju såå mycket skönare att ligga kvar här!

Idag är det måndag, vi har sportlov och det känns underbart att inte behöva gå på dom där vidriga NO-lektionerna.
Har inga planer för dagen sorligt nog :'( Kanske hinner träffa Melina sen, men det beror på när hon skulle komma hem från Dalarna. Hoppas på att vi hinner ses i allafall!

Bjuder på en bild som jag legat och skrattat åt hela morgonen, min dåliga humor haha..

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards