fridapetterssons

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Frida Pettersson - 17 februari 2013 19:32

Hur kan man gå från bra till dåligt på så kort tid? 
Denna dag har varit bra, jag har mått bra på senaste. Jag har kommit en lång bit på vägen.
Kollade nyss igenom min blogg, från tiden jag mådde så jäkla bra. Jag fick allt jag någonsin önskat mig, allt jag drömt om.
Det var mitt. Men det varade inte längre, snarare alldeles för kort. Visst, jag är ung, jag måste gå vidare, det har jag lovat mig själv att jag ska göra, men det kommer alltid att finnas kvar en bit som man inte glömmer, hur mycket man än vill. 
Vet inte vad jag ska säga, eller vad jag känner? 
Ska gå och sätta på någon sorlig film och gråta, för det är precis vad jag behöver. I have been strong for too long. 

Gör något fint av eran kväll, var bara tvungen att skriva av mig.. puss!

 

 
Den dag det blev vi grät jag av lycka, nu är du borta ur mitt liv och jag gråter av smärta. 

 

Lägger inte upp bilden för att jag tycker den är fin, snarare ful. Men den väcker minnen, minnen av oss två..

Av Frida Pettersson - 17 februari 2013 18:32

Vart kanske inte så jättemycket utav våran pw idag.. Istället gick vi till en random åker och sprang i snön som bokstavligt talat var en halv meter djup, med converse, haha. Förstår inte varför alla bilar kollade så konstigt på oss.. 
Nej, men sådär folket ser våra dagar alltid ut, yolo.

 

Sedan låg vi hemma hos henne i en böghög som alltid och gjorde ännu mer random skit, thats what we made of typ. 

 

Just nu gör jag nada, ska om en stund gå och bada och ha lite traditionellt söndags-spa. 
Ha det bra, puss!!

 

         

Vem sa nåt om normala?


Av Frida Pettersson - 17 februari 2013 13:12

Sticker hem till Johanna med bussen som går om en kvart. 
Vi packar på oss kläder och sticker ut på en långpromenad (och då menar jag lång) i skogen och travar runt på ställen vi inte vet finns, det är sånt som är allra roligast. 

Resten av dagen stannar vi hemma hos henne. Gissar jag rätt kommer vi planera våran sommar och kolla massa underbara bilder på weheartit. 


Vi kommer helt klart ha en bra dag, gör något roligt av eran också!!
massor med kramar

   

Av Frida Pettersson - 17 februari 2013 11:42

 

Av Frida Pettersson - 17 februari 2013 11:25


 Ibland undrar jag faktiskt om det vart något fel vid din födsel som du inte berättat för mig än??
Stackars stackars människa, du kan inte ha det lätt.. 

Av Frida Pettersson - 17 februari 2013 10:58

Snö, slask, kyla, depressioner och allt skit som hör till vintern orkar jag inte med längre.

Vill vara lycklig, för ni anar inte hur lycklig jag är på sommaren. Jag drömmer mig bort och hoppas att snart så blir det verklighet. Jag vill ha värme, sommarkvällar, bad, sol, att vara brun, känna sig fin, håret växer, bruna ben, solblekt hår, grilla, allt man kan hitta på, sommarlov, overhapiness, yolo-moments och allt underbart som hör till!!


Jag är allvarlig, snart dör jag om jag inte får sommar nu. Åh, vill inte ha det såhär längre.. 

 

     

Bild från Grekland, absoluta favoritlandet. Då man var brun och lyckligare än någonsin! saknar så det gör ont !

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards