fridapetterssons

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Frida Pettersson - 25 februari 2013 23:06

Ensam i min säng och gråter. Fuck. Orkar inte.
Att känna att man inte duger, att ingen vill ha en. Att det alltid ska sluta såhär vad jag än gör.

Av Frida Pettersson - 25 februari 2013 22:33

Ligger i min säng nerbäddad och har det jättebra by my self.
Har samt en otroligt härlig kik-konversation med bästa vännerna, Johanna, Arvid, och Oscar. Bäst är ni!

Ska fortsätta skratta lite åt våran sjuka humor nu, sen försöka sova (somnade seent igår fast jag sa att det skulle bli tidigt) för att inte vara helt slutkörd imorgon för då är det ju skola igen, kämpa!!

Puss godnatt säger jag och slänger upp en bild som man inte kan sluta garva åt!

Av Frida Pettersson - 25 februari 2013 21:20

Pallade med ungefär 10 minuter med engelska-böckerna innan jag vart rage på skiten och fick nåt slags utbrott och slängde iväg skiten, av noll anledning. Vad är det för fel på mig?

 

Nej, nu ska jag skita i pluggandet även fast det stressar mig mer än något annat. 

 

Kanske borde gå och kolla lite på top model sverige istället? Ja, så får det bli. Pusshej!

 

 

  Freaking jäkla bra bild!!!!!!! (spammar med utropstecken, mihihihi)

Av Frida Pettersson - 25 februari 2013 19:09

Insåg att jag har engelska prov på torsdag, som jag kanske borde träna till. 
Asså orkar inte skola haha.. Visserligen har vi bara gått en dag, men jag känner redan paniken tränga sig på över läxor, inlämningar, prov och muntliga förhör. Är det bara jag som blir oerhört stressad över skolan? 

 

Jaja, kanske borde försöka sätta mig ner och 'försöka' plugga till det där provet då.. 
Vi får se hur det går, hehe.. Ni som läser min blogg och känner mig vet att jag inte är direkt bra på att ta tag i saker, speciellt inte plugg. Säger alltid "detta år ska jag verkligen ta tag i skolan" men slutar det alltid så här.. 
Ska försöka, yes, det ska jag. Men det är ju sååå tråkigt.

 

 

ful med tofs och grejer. 


Av Frida Pettersson - 25 februari 2013 18:58

Började denna dag på absolut sämsta möjliga sätt, genom att försova mig. Så jag såg ut som skit första dagen i skolan, lite halvt irriterande menmen.. 

Annars har dagen varit väldigt bra. Träffat mina älskade vänner, och haft väldigt kul med dom. Däremot är måndagar otroligt sega, två no-lektioner (hata!!) so, sen lunch, korta raster osvosv. Men det får gå ändå. 

 

Nej som ni märker kommer uppdateringen nu när skolan satt igång igen inte alls vara lika bra som den var på lovet. Men jag ska försöka så gott jag kan, i promise!! 

Ha en fortsatt bra dag, pussar och kramar!


 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards