fridapetterssons

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Frida Pettersson - 21 februari 2013 23:24

ja här ligger jag i min ensamhet och köttar lite bikerace vilket jag får lackdamp på för att det går så dåligt. Seriöst gubben kraschar ju bara (?!?) åhh blir fett irriterad.

nej nu ska jag gå och fortsätta spela och om jag känner mig själv rätt så kommer det sluta med att jag slänger mobilen i väggen och är sur resten av veckan för detta skitspel.
aja, bäst att utmana ödet ;)

Sne bild btw.

Av Frida Pettersson - 21 februari 2013 21:51

 -Jag känner inte kärlek längre, men jag känner saknad.

Ett stort tomt hål, det är dig som jag saknar!

 

 

-Du kom som en vind, du var som en prins. 

Du försvann en dag och kommer aldrig att bli min..

 

 

-En sak jag undrar, varför kunde du inte stanna kvar?



-Dags att torka tårarna för tiden är förbi, nu vet jag att ingenting håller föralltid. 

 

 

- Allt jag ville var att du skulle behöva mig,

men nu vet jag att jag är starkare utan dig. 

 

 

-Vill inte minnas dig men kan inte glömma helt,

för i mitt hjärta finns du kvar i all evighet. 

 

 

- Tänk alla gånger som kärleken satt mig rakt i skit,

tänk dig en värld som rasar, tänk dig människor jag älskat lärt mig hata. 

Av Frida Pettersson - 21 februari 2013 20:09

Hihi borde jag kanske skriva en bok? På tal om den otroligt snitsiga rubriken jag kom på by my self?

 

Nej, för att komma till sak, vad denna rubrik handlar om. Det är såhär att mina svarta älsklingsjeans är spårlöst försvunna. I måndags när Nellie och Johanna sov här kom dom hit, vi gick direkt upp till mitt rum där jag tog av mig byxorna, och satte istället på mig mjukisar. Hade dom inte dagen efter för tänkte inte på dom. Men jag vet till 110 :% säkert att jag absolut inte tagit dom från rummet utan att dom legat där hela tiden. 

Jag och min familj har letat igenom hela huset på de allra mest konstiga ställena, men nejdå. Mission impossible. 

Och då till den stora frågan, hur kan ett par jeans försvinna från ens rum när man vet själv att man inte rört dom, men på rummet finns dom inte. Åh, hatar det här. Fett deprimerad, har säkert blivit rånad av ett spöke eller nåt.. 

 

 
Bild där jag har mina svarta älsklingar på, usch och fy för att dom inte finns!

Av Frida Pettersson - 21 februari 2013 20:00

     

Av Frida Pettersson - 21 februari 2013 18:41

Blev inget med Melina idag, hon var typ sjuk. Men förmodligen åker vi dit imorgon istället!

Började dagen med lite drygt 4 km löp, rätt jobbigt, kan bero på att jag inte sprungit på ett tag. Men på måndag får jag mitt friskis kort så då ska jag och sis köra håårt!

 

Vid 2 bussade jag ner till stan där jag mötte upp bästavän och gick runt ett tag i affärer. Synd bara att vissa personer kan förstöra ens dag helt och hållet, men det finns ju personer till allt.. 
Nu har jag nyligen käkat middag, sitter och lyssnar på sommarlåtar som vanligt och prövar sommarkläder. Puuuss på er!

 

 
Todays, min nya älskling (militärjacka)
 
Införskaffade mig 3 par till trosor bara för att jag ääälskar trosor i masa fina färger!!

Av Frida Pettersson - 21 februari 2013 00:00

Denna bild skulle höra till inlägget som jag la upp senast, haha mobilbloggning ni vet ;)

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards