fridapetterssons

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Frida Pettersson - 24 februari 2013 20:04

Går och lägger mig i sängen nu med plattan och myser ner mig i min säng, i hoppet om att få tankarna på annat håll.

Och förhoppningsvis bli lite trött så jag kanske kan somna lite tidigare ikväll. 

 

Sov gott, och ha en bra skoldag imorgon! Pusshej!

 
Jag ler på bilden tjoho. 

Av Frida Pettersson - 24 februari 2013 19:28

Denna kväll, är en kväll då det brister för min del. 

Försöker vara positiv, och det har jag lyckats bra med på senaste. Men just nu, tar tankarna över. 

Tankarna som inte får komma tillbaka. Dom som vänder humöret på sekunder. Vänder livet uppochner för ett tag. 

Ska bli skönt att få komma tillbaka till skolan imorgon. Träffa min klass, tänka på annat, inte vara ensam, slippa sitta ensam och tänka. Få tankarna på annat. 

Hade lovat mig själv att min blogg skulle bli positiv istället, att sånt här får jag hålla för mig själv. Men sen insåg jag att eftersom jag hatar att prata känslor med folk så kommer det komma såna här inlägg då och då. 
Förstår om det inte är så roligt att läsa.. Men jag måste skriva av mig någonstans, känns bättre då. 

Ikväll får bli en deppkväll då, men imorgon tar jag nya tag, träffar kompisar, går i skolan, tränar, och mår bra. 
       Jag hatar att jag älskar dig. 

Av Frida Pettersson - 24 februari 2013 18:10

 

Med ansiktsmasken på och ett skönt bad förbered jag mig för skolstarten imorgon. 
Och åh vad jag inte är taggad på skola imorgon. Eller jag vill ju träffa klassen såklart, men matte samt no-lektionerna kan ju bara gå och dööööö.

Av Frida Pettersson - 24 februari 2013 18:02

Åhgud, känner mig otroligt dålig som inte bloggat mycket igår och inte alls idag. 
Har helt enkelt inte haft tid. 

Ja igår sussade jag somsagt hos Johanna som varenda lördag haha. Ja ni undrar säkert inte vad vi gjorde men det tänker jag berätta ändå. Vi bakade våran hederliga chokladsbollstårta, kollade på mello, gick ut lite fast skrämde upp oss själva så vi gick in igen. Kollade på "SAW" och skrämde upp oss själva lite mer. Okej, jag tror vi sket på oss men det var det värt!

 

Imorse gick vi upp skapligt och kollade på en till "SAW" grymma filmer, fast smått läskiga.. hehe. 

Tänkte bara berätta lite om det, vi hörs sen!! 

   

Två random bilder från igår kväll

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards