fridapetterssons

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Frida Pettersson - 7 februari 2013 22:13

Sitter fortfarande vid datan och degar men ska dra mig mot sängen nu och mysa ner mig där. 
Imorgon gör det inget om jag är lite trött, så jag kan lika bra vara uppe länge idag. Yolo.

Puss och sov så gott, vi hörs imorgon!  

Av Frida Pettersson - 7 februari 2013 20:53

Haft en fiinfin dag i skolan med min allra bästa klass! Synd bara att Bengan (Arvid) är sjuk, krya brorii!

Kom hem strax efter 3, sov 2 timmar. Vid 7 kom kära mamma hem med kebab, käääärlek! 

Ikväll har jag umgåtts med sis, mycket kul. Även gjort min matteläxa till imorgon, känner mig grymt bra! Även om jag hoppade över ett x antal uppgifter (är cool och skriver "x" och massa algebra och ekvationer och skit) så tycker jag ändå att jag var rätt så duktig! 

Imorgon är det fredag och livet känns allmänt bra! Uppdateringen just nu är liite seg, jag vet. Men har massa andra saker att göra, så det får vara såhär nu lite grann. haha, puuusss      

Av Frida Pettersson - 7 februari 2013 18:20

  1. Vad heter du?: Frida Pettersson
  2. Hur gammal är du?13
  3. Vart bor du?: Eskilstuna
  4. Hårfärg?: Mörkbrunt
  5. Ögonfärg?: haha jag har fakiskt ingen aning, en blandning mellan blåa, gråa och gröna typ. 
  6. Hur lång är du?: 1.63
  7. Kär?: konstigt nog, nej. 
  8. Är du helst singel eller upptagen?: Finns fördelar och nackdelar med både och, fast jag är helst i ett förhållande om det är äkta och jag är lycklig.
  9. Hur många har du kysst?: haha inte speciellt många, 2 tror jag?
  10. När och vem kysste du senast?: Adam.. för några månader sen.
  11. har du hånglat med någon av samma kön?: haha nej
  12. när hade du senast sex och med vem?: är oskuld och det är jag stolt över. 
  13. Dumpat någon?: ja
  14. blivit dumpad?: yes
  15. vad för killar/tjejer föredrar du mest?: åh, svår fråga för kan beskriva hur länge som helst.. Att dom är snygga är väl ett måste, såna som visar känslor och hör av sig hela tiden, att dom absolut inte håller på med andra tjejer utan att jag är det enda för dom.. finns tusentals saker till men då blir det föör långt. 
  16. vad har du för mobil?: samsung galaxy ace.
  17. om du vann en miljon, vad skulle du göra?: SHOPPAAA, göra massa roliga saker och göra mig själv lyckligare än någonsin. 
  18. Favvoland?: Grekland ftw
  19. favoritfärg?: har ingen
  20. favoritfilm?: Alla twilight-filmerna, jurassic park filmerna (haha) och typiska tjejfilmer.
  21. favoritbok?: läser typ inte, men böcker som är precis som ens eget liv. 
  22. killar eller tjejer?: Förstår inte frågan, haha (?) 
  23. vad gillar du mest med dig själv?: haha, jag har svårt att säga bra delar med mig själv för jag känner mig ego. Men jag vet inte riktigt, att jag är jag och ingen annan.
  24. vad gillar du minst med dig själv?: finns väl mycket, men mina öron..
  25. en person du aldrig skulle klara dig utan?: finns ett par stycken, men min bästavän. 
  26. en person du älskar?: finns jättemånga, Johanna, mina vänner, min klass och min familj!
  27. en person du hatar?: haha det finns väl ett antaaal personer jag inte är så jätteförtjust i, hehe..
  28. ut och festa eller myskväll?: beror på, båda är suuper!
  29. saknar du någon just nu?: ja, sjukt vad man kan sakna folk. 
  30. vad är det bästa som hänt dig?: finns skitmycket. Min bästavän, och en massa mer.. 
  31. beroende av något?: galet mycket, kan inte skriva allt här. 
  32. ditt livs största misstag?: Det var nog en kille jag var tillsammans med i 6:an, försöker förtränga det.. 
  33. om du fick välja en person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara?: åh, kan ju egentligen inte välja bara en person.. men Johanna!
  34. har du några tatueringar?: nej
  35. piercingar?: hål i öronen. 
  36. vem är mest lik dig?: Johanna från grund och botten!
  37. har du någon förebild?: sí, kenza.
  38. vad ska du göra idag?: haha hela dagen har typ gått, men nu borde jag egentligen plugga fast pallaa..
  39. vad är det värsta du vet?: sprutor!!
  40. vad är det bästa du vet?: sommar, vänner, goodis, att vara lycklig och den enorma YOLO känslan som uppstår då och då. Finns tusen saker till. 
  41. vad åt du senast?: kebaaab, haha
  42. vad vill du ha just nu?: SOMMAR, pengaar och en pojkvän. 
  43. vad köpte du senast?: haha antingen är det jag som är senil eller så var det väldigt länge sen jag köpte något?! kommer inte ihååg?
  44. vem är din favoritkändis?: har ingen, fast alla snygga killar gillas!
  45. vilken är din favoritställning?: fortfarande oskuld, moahaha. 
  46. tränar du?: ja såklart, beach 2013 you know. 
  47. när går du och lägger dig?: olika, men på vardagar typ halv 12, och ja, jag är död på mornarna men ändå..
  48. vad är klockan nu?: 19.22
  49. är du nöjd med ditt liv?: jadå!

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards