fridapetterssons

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Frida Pettersson - 19 februari 2013 19:26

HAHAHAHHA tror jag bröt alla benen man nu har i sin kropp nyss. Önskar jag hade haft detta på film för det såg nog skapligt roligt ut, men jag ramlade i trappen och åkte ner samtidigt som jag typ rullade runt och halft dog. 
Omg. Kan inte sluta skratta åt mig själv, hur klumpig (??!) 

Seriöst, ni anar inte hur sjukt det där måste sett ut. Haha, fast nu tycker jag lite synd om mig själv för jag fick jätteont i rumpan   

Av Frida Pettersson - 19 februari 2013 17:43

Sorry att det inte blivit någon uppdatering förens nu, men jag har inte haft tid. 

 

Min dag idag har varit prima. Gick upp tidigt och åt brakfrulle bestående av rostade mackor och läsk, hehe. 
Sedan myste vi upp oss i sofforna, hade roligt och kollade sen på high school musical, haha bästa!!
Johanna åkte hem vid 1. Då packade Nellie och jag på oss överdragsbyxor och grejer och stack ut i snön och lekte värre än småbarn. Så kul! Sedan myste vi med varm choklad och mackor. 
Lockade lillasyrrans och hennes kompis hår, samt våra egna, + försökte oss på någon form av "sotade ögon" och resultatet vart pinsamt fult. Haha, men ett gott skratt fick vi oss i allfall!    

Nellie åkte hem för inte så länge sen och nu ska jag gå och ta mig ett bad och göra mig lite fräsch för imorgon sticker jag upp till stockholm. Jaja, ha det bra så länge så hör jag av mig !!

Av Frida Pettersson - 19 februari 2013 01:26

Ligger i min säng, filofiserar/filosiferar/filoferar/filosofar (har fått hjärnsläpp såhär mitt i natten och kommer inte på vad fasen det heter?!?), och svettas ihjäl gör jag också. Jag har johanna i samma säng så ja, det är förbannat varmt.

Båda dom tråkskallarna sover, och här ligger jag ensam en sådan fin natt. Haha drar mig en funderare på om jag ska hälla fantan som står brevid mig på dom? HAHA, skulle vara rätt åt dom
Nej nu ska jag dra. Kör bild i repris bara för att jag inte har några bättre bilder på mobilen!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards