fridapetterssons

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Frida Pettersson - 10 februari 2013 23:02

Försökte sova tills Johanna skickade dom här bilderna till mig. Ett internt skämt oss emellan att skicka bilder till varandra varje kväll med texten "Im watching you" och en sak till är att ni kanske märkt att vi gillar att ta roliga bilder med t.ex fotobooth, camstar, mirrors osvosv. Ja, kolla på bilderna så fattar ni...

Nu kommer jag absolut inte kunna sova för att jag skrattar så mycket, hur i helskotta ser du ut?!

Av Frida Pettersson - 10 februari 2013 22:35

På första bilden jag och bästavän efter att inte ha setts på en vecka// Jag och Nellie var nere i rosenfors på kvällskvisten och badade och hade mys, mycket smidig på bilden jag vet.// i bilen på väg till landet och jag smajlar för fullt// konsumhäng och glass i de första riktiga sommardagarna// jag och nellie inne i en provhytt på tunapark// samma dag som jag var och badade med Nellie, saknar sommar.//

Av Frida Pettersson - 10 februari 2013 21:40

Har nyss sett klart Dear John samt fällt en miljard tårar,, usch vilken sorlig film.
Checkade vad som var på tv:n och insåg att Valentines day gick, och den kan jag ju inte missa. Visserligen såg jag den för inte alls länge sen, fast det är väl aldrig fler att kolla några gånger till!

Den slutar typ halv 12 så ska nog inte se klart den om jag ska palla med skola imorgon.. Säger godnatt nu iallfall för jag kommer nog inte blogga mer idag, sov gott !

Av Frida Pettersson - 10 februari 2013 20:36

Sitter i soffan och gråter till världens finaste film 'dear John'. Har redan sett den ett par gånger, men fick för mig att jag ville se den.

Usch, så sjukt gullig kärlekshistoria och så sitter jag här ensam och beklagar mig och tycker synd om mig själv.

Ska fortsätta kolla på filmen nu, puss!

Av Frida Pettersson - 10 februari 2013 17:11

Förresten, vad tyckte ni om mello igår då? Måste säga att det var bättre än förra lördagen. 

Favoriterna var Anton Ewald min snygging och Sean banan kan man ju inte låta bli att gilla   

 

Fast dom där 3 "kvinnorna" som tröck på sig korta små glitterklänningar var ju bara skam. Jag menar, ni är inte 20 längre. 
Annars då? Helt ok tycker jag att det var iallfall! 


Sinnessjukt vad snygg han är, så man döör.  

Av Frida Pettersson - 10 februari 2013 16:51

Kom hem från Johanna runt halv 4, nu sitter jag slutkörd och lyssnar på musik, kärlek. 

 

Vi har haft en sjukt rolig helg, somnade runt 1 igår och idag, ja vi var bokstavligt talat döda. Inte för att vi hade varit uppe länge eller så, men det är så varje gång vi sovit över slutar det med att vi ligger i en hög på golvet resten av dagen.

 

Ja, trots det hade vi en jättemysig morgon och dag. Vi har kollat we♥it typ hela dagen, massa härliga sommarbilder, legat i sängen och garvat och haft allmänt mys. 
Nu ska jag bara ta det lugnt, borde visserligen städa rummet som ser ut som ett kaos (som vanligt då..) sen borde jag göra lite SO också, fast nej. Det får vänta. Pusss  

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards