fridapetterssons

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Frida Pettersson - 3 februari 2013 21:04

Film och b&j räddar min kväll. Myys!
Hoppas ni har och har haft en lika bra kväll som moi. Pussss

Av Frida Pettersson - 3 februari 2013 17:58

Kom hem typ halv 5 efter en pw med Johanna på 1 timma och 20 minuter, satans duktiga!
Det var den mest random, påhittiga fast absolut roligaste promenad någonsin. Vi gick och gick, och jag är allvarlig med att av under 95% av tiden vi gick hade jag inte en aning om vart vi var. 
Vi har blivit halvt jagade av rådjur, nästan stött på en älg, vandrat över en åker helt öde, som aldrig tog slut. Haha gud vad vi skrattat, skrikit. Rekommenderas verkligen att bara gå och gå tills man inte har en aning om vart man är, vi gick på de mest konstiga ställena. Haha shit, sjkut vad vi hittar på höru. Men yolo-känsla som sjutton!


Haha, men vi hade skitkul iallafall och denna dag känns toppen, jag har mått riktigt bra hela dagen och så ska det fortsätta! Mestadels tack vare detta underbara väder. Nu står ett varmt bad och lite spa på listan, puss!
        
 
Haha, den öde åkern vi travade en mil över. Vi stannade och tog några vintriga inte så vackra bilder, haha!

Av Frida Pettersson - 3 februari 2013 14:28

Haha, sticker ut på ännu en pw fast denna gång med Johannii. Feeling damn good !     

Av Frida Pettersson - 3 februari 2013 13:57

Drar lite kortfattat om en sjukt rolig lördagkväll med Johanna igår då!

Mötte upp henne på stan på dagen, handlade b&j och hade allmänt mys. Sen kom hon hit vid 5 igen. 
Under kvällen kollade vi på mello, fast måste säga att det inte var särskilt kul eftersom alla artister sög, enda bra var väl Gina, sjukt kul brud. Resten av kvällen lekte vi smidiga i min säng, skrattade så tårarna rann och var totalhyper. 
Bästa kvällen, fast så jäkla mätt så jag trodde jag skulle spy när som helst. Pappa skjutsade hem Johanna typ kvart i 11, tack för allra bästa kvällen, sjukt hur kul vi har tillsammans. 

 

Av Frida Pettersson - 3 februari 2013 13:29

Hej på er, vilken jäkla toppenmorgon må jag säga  !
Låg och myste i min nybäddade supersköna säng tills halv 10 imorse, gick upp och insåg vilket underbart väder det var. Åt en nyttig frukost, fixade mig i ordning och stack ut på en timma pw i detta härliga väder med sis. Underbart!
Vi kom hem lite före resten av familjen som också var ute och gick, så vi var utelåsta och satt på trappan, spelade massa härlig musik och körde lite styrka i ca en kvart. 
Nu har jag nyligen käkat lunch, sitter och lyssnar på musik och mår allmänt skitbra. Sen ska jag ha lite spa, mys.

Hoppas verkligen ni får en lika bra söndag som jag haft, puuss

   

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards