fridapetterssons

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Frida Pettersson - 23 februari 2013 18:36

Lördag idag, vilket givetvis betyder mellokväll med Johanna, samt eget hus, whooopa !

Sticker dit snart, ska GÅ så jag drar en funderar på om jag kommer komma fram levande.. 

 

Min dag hittills har varit prima. Vart på tunapark, fick en sportbh eftersom min är borta. Hittade samt ett par snygga jeans som jag förmodligen köper när jag fått min månadspeng. 
Har även varit ute med mamma. 3 km löp och 2 km pw, efter det ett hårt styrkepass. Duktiga bruttor!

 

Nej, nu måste jag faktiskt gå om jag ska komma dit i år. Kommer nog antagligen inte bli så jättemycket mer uppdatering ikväll, men det får ni leva med. Puss hej finaste ni!!

 

Av Frida Pettersson - 23 februari 2013 12:55

Denna förmiddag har jag varit på tunapark och nu ska jag och mami ut och hurta lite, feeling good!
Det går ju inte att vara på dåligt humör i detta väder. 

Nej vi hörs mer när jag kommer hem hörrni, ha en toppenbra dag pusshej!

 

smile!

LOL

Av Frida Pettersson - 23 februari 2013 00:26

Ligger i min säng, gråter lite grann över att precis kollat på LOL. Gråter för att filmen är så otroligt fin, för att han i filmen är såå snygg och mest för att dom är otroligt söta tillsammans och så ligger jag här alone i min säng och föreställer mig att det där skulle vara jag. Usch och fy, deprimerad man blir..

Klockan närmar sig halv 1 och jag funderar på om jag kanske borde sätta på ännu en film och fälla ännu ett par tårar, mest för att jag älskar att ligga ensam uppe mitt i natten och bara ha det mysigt. Ja så får det bli, puss!

Osminkad, därför håller jag handen för facet.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards