fridapetterssons

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Frida Pettersson - 26 februari 2013 21:39

Ensam. 

Alltid ensam. 

Orkar inte. 

Hjälp mig istället för att göra det värre för mig. 

För att ni har det bra. 
För att ni inte är ensamma.

För att alla har nån, förutom jag. 

För att ni slipper den här vidriga känslan. Av att känna sig oduglig.

Varför jag?

Av Frida Pettersson - 26 februari 2013 20:34

Har valt att inte berätta om min dag, finns inte så mycket att säga...

Och förlåt att jag varit på så otroligt dåligt humör senaste tiden och så. Ska bättra mig. 

 

Nu känner jag mig skitstressad. Har precis käkat middag, halv 9 på kvällen. Måste plugga engelska men känner att jag skiter i det för det kommer ändå gå åt helskotta på det där provet. Måste städa rummet, och hinna kolla på ett tv-program som börjar 21.00 Hur fasen ska detta gå? 

Förvänta er ingen dunderuppdatering nu så ni vet, men aja. Ha det bra!

 

 

Av Frida Pettersson - 26 februari 2013 09:23

I skolan. Denna dag suger. Vill bara hem till min säng och stanna där ett bra jäkla tag.
Jag är på jäkligt dåligt humör och ingenting går åt rätt håll just nu.
Orkar inte detta.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards