fridapetterssons

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Frida Pettersson - 4 februari 2013 22:12

Såklart ska rubriken i senaste inlägget vara "sopdag" och inte "soppdag" haha. Skyller på mobilen. Kan ju tyvärr inte ändra det nu heller, men det får ni leva med. Haha!

Av Frida Pettersson - 4 februari 2013 22:08

Säger godnatt och hoppas på en bättre morgondag.
Visserligen kommer jag inte sova än, eftersom jag sov i eftermiddags kommer jag antagligen somna lika sent idag. Palla.
Nej, nu ska jag blicka frammåt och tänka positivt istället, alla har vi ju dåliga dagar. Godnatt!

Av Frida Pettersson - 4 februari 2013 21:16

Skrattretande vilken soppig dag jag haft.. Imorse var jag som ett dött lik på grund av att jag sovit alldeles för lite i natt.
Skolan har också varit allmänt skitdålig, det enda som fick mig att klara dagen var min älskade klass som alltid får mig på bra humör. När jag kom hem somnade jag i typ 2 timmar, och när jag var tvungen att gå upp var jag ännu argare än innan. 
Sedan var jag tvungen att plugga lite skit NO som vi fick reda på att vi har prov i på onsdag om massa syror, pH-värden och skit. Imorgon har jag träning så alltså har jag knappast två dagar på mig att plugga till det förbannat svåra provet, tack.. tack som fasen. 
Resten av kvällen har spenderats på systers rum, hon hade tydligen också haft en skitdag så vi tände en massa ljus, släckte ner, gjorde lite massage, och snackade. Mys. 

Nej, idag blir ingen bra uppdatering vilket ni kanske märker, och kommer antagligen inte bli det imorgon heller eftersom jag kommer ha väldigt fullt upp. Men jag hoppas ni har haft en bättre dag än jag iallfall ! Pussar  
Och bara för att jag är på så dåligt humör lägger jag medvetet upp fula bilder på mig själv. Peace

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards