fridapetterssons

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Frida Pettersson - 22 februari 2013 22:27

Har nu myst ner mig i min underbara säng, med paddan.
Sätter på någon bra film, förmodligen drar jag en repris av LOL eftersom den är så otroligt bra!!

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, inga planer för dagen men antar att jag är med Johanna.
pusshej!

Av Frida Pettersson - 22 februari 2013 21:42

Såna här bilder ramlar in på kik dag in och dag ut för min del.
Du är SJUK i hela huvudet kompis, det blir psyket imorgon för din del så du vet. Dom kommer och hämtar dig klockan 10, puss.

Av Frida Pettersson - 22 februari 2013 19:49

               

Av Frida Pettersson - 22 februari 2013 17:00

Mycket bra dag det här må jag säga ! 

Tog bussen till hållsta vid lunchtid, jag och johanna. Där vi travade hem till Melina. 
En riktigt behövlig tjejdag med en massa tjejsnack och mys. Planerat lite födelsedagsfiranden för oss alla tre, romme, våran sommar, samt en massa annat. 

 

Johanna och jag tänkte ta bussen hem lite innan fyra men våran spurt till busshållsplatsen lönade sig inte då vi missade bussen ändå och fick stå och vänta på nästa i över 20 minuter, kallt som satan. 

Nu står tacos och mysfredag på schemat, orkar inte göra så mycket mer idag känner jag. 

 

 

   

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards