fridapetterssons

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Frida Pettersson - 15 februari 2013 22:17

 


Nu går jag och gosar ner mig i sängen med mini-dvd:n, sätter på någon bra film och somnar förmodligen direkt efter det eftersom jag redan är trött (gick upp 6 imorse så har all rätt att vara trött).

Hoppas ni alla haft en toppenfredag, vi hörs!!

Av Frida Pettersson - 15 februari 2013 21:54

1. Varje gång vi ska ha en Matte eller No lektion i skolan får jag ångest och mår skitdåligt!

2. Jag är beroende av min plattång och skulle aldrig kunna leva utan den! Jag vet att det sliter skitmycket på håret så försöker därför dra ner på plattandet, man vill ju inte tappa håret liksom.. men ändå. 

 

3. När jag var liten var jag mer kille än tjej. När alla lekte med dockor satt jag med min bilbana, alla kollade på barbie jag kollade på byggare bob, alla hade kjol jag hade "militärbyxor" haha.. osv. Nu har jag istället förvandlats till hälften man, min bästavän är tyvärr också väldigt manlig så när vi är beter vi oss som riktiga gubbar! Ni anar inte..

 

4. Jag är otroligt kräsen när det gäller mat, och det finns ett fåtal saker jag verkligen äter. En av dom är tacos, som jag bokstavligt talat lever på. Och nej, det är inte så att jag äter det 1 gång i veckan utan snarare 4 gånger i veckan... hehe..

 

5. Jag har bara varit kär på riktigt 1 enda gång. Självklart har jag gillat andra, men aldrig insett vad kärlek verkligen innebär.. 

Av Frida Pettersson - 15 februari 2013 21:04

Vi har sportlov, det är fredag, exakt 110 dagar kvar till sommarlov, 3 veckor kvar till Romme med skolan, 5 dagar tills jag sticker till Stockholm, mitt rum är städat (!!!) och allt känns piss-bra. 

Även om jag är satans trött på detta väder så jag skulle kunna mörda vinter, kyla, snö och slask. Så är det trots allt bara att hålla ut till sommaren, åh vad jag längtar. Och ja, ni som följer min blogg kanske märkt att jag "gillar" sommar, fast det är bara förnamnet. Jag älskar älskar älskar sommar, och därför bloggar jag så mycket om det ! Känslan går inte att beskriva, men den där glädjen, lyckan, och yolo-känslan man har och får bara man tänker på det. Åhhh, längtar ihjäl mig!!

Nu ska jag ta och sprida lite mer glädje på denna jord, hihi, puss på er!

 

 
Och ja.. jag står på en stol och dansar. Och nej, orka bry sig, bara ha kul !

Av Frida Pettersson - 15 februari 2013 20:50

Denna fredagkväll har spenderats som alla andra fredagskvällar på senaste.
Hög musik, inne på rummet, spammar med random bilder (givetvis) dansar och sjunger runt, haha yes!

Tränade faktiskt lite innan middagen. Crosstrainer och styrka. Har varit duktig och städat på rummet också, ja oj jag har faktiskt fått saker gjort idag (?!?) haha. 

 

Älskar såna här kvällar, att bara vara, spela sönder alla låtar och vara ensam, men jag gillar det. 

Ha en bra kväll, puuussar

 

   

Av Frida Pettersson - 15 februari 2013 15:12

Hej på er ! Fredag idag, hoppas ni mår prima!
Sista praodagen för mig och Johanna idag, och nej det har inte varit kul men jag är glad ändå!

Vi har fått "fronta" idag igen, så jäkla jobbigt. Vi vart lite besvikna när vi skulle ta farväl och allt vi fick var ett "hejdå"..

 

Bussen kom fram till skogstorp typ kvart över 2, och vilka möter man inte vid konsum då om inte Arvid och Oscar. Stannade och umgicks lite med dom ett ganska bra tag eftersom vi inte har setts på alldeles för länge. Haha, vi stog och snackade och hade allmänt kul haha, tycker om er killar! 

 

Vi hörs!! 

 

        
Ja ni kan ju bara gissa vem vi praoade tillsammans med?! Kristoffer känd rån tv-programmet "världens bästa hotell" haha han är så jäkla gullig !!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards