fridapetterssons

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Frida Pettersson - 6 februari 2013 20:24

   
Packade på mig massa random kläder för att jag var desperat efter sommaren, woopa Frida förvandlas till en färgbomb. Haha nejmen gör alltid massa random saker när jag har tråkigt. GE MIG SOMMAR !

Av Frida Pettersson - 6 februari 2013 20:15

Tjenis penis ! Haha, vet att jag är rolig ;)
Har verkligen haft total fullt upp, därför har uppdatering vart kanondålig. Ska bättra mig, lovar!

Denna dag har varit en fin dag, minus vädret då som suger .. Mina förhoppningar om sommaren börjar jag ge upp nu..
Har haft no-prov, vilket gick sådär. Men får man endast två dagar på sig att plugga in skiten får hon skylla sig själv. På eftermiddagen var vi i badhuset med elvens val. Körde på standard i bubbelpoolen och satt där mestadels av tiden med massa roliga grabbar, ja och johanna och emma, givetvis.  Men vi hade det jättemys, snackade en massa samt spanade in snyggingar med magrutor, wee like it   Efter skolan stan, tunapark osv för att leta prao med Johanna, tror äntligen vi fick en men vet inte säkert. Kom hem vid 6. 

Nej nu ska jag actually dra, men ni får ha det så bra ! Pussss  
Kanon dunder jättebildbrist, det får ni leva med. 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards