fridapetterssons

Alla inlägg under februari 2013

Av Frida Pettersson - 25 februari 2013 19:09

Insåg att jag har engelska prov på torsdag, som jag kanske borde träna till. 
Asså orkar inte skola haha.. Visserligen har vi bara gått en dag, men jag känner redan paniken tränga sig på över läxor, inlämningar, prov och muntliga förhör. Är det bara jag som blir oerhört stressad över skolan? 

 

Jaja, kanske borde försöka sätta mig ner och 'försöka' plugga till det där provet då.. 
Vi får se hur det går, hehe.. Ni som läser min blogg och känner mig vet att jag inte är direkt bra på att ta tag i saker, speciellt inte plugg. Säger alltid "detta år ska jag verkligen ta tag i skolan" men slutar det alltid så här.. 
Ska försöka, yes, det ska jag. Men det är ju sååå tråkigt.

 

 

ful med tofs och grejer. 


Av Frida Pettersson - 25 februari 2013 18:58

Började denna dag på absolut sämsta möjliga sätt, genom att försova mig. Så jag såg ut som skit första dagen i skolan, lite halvt irriterande menmen.. 

Annars har dagen varit väldigt bra. Träffat mina älskade vänner, och haft väldigt kul med dom. Däremot är måndagar otroligt sega, två no-lektioner (hata!!) so, sen lunch, korta raster osvosv. Men det får gå ändå. 

 

Nej som ni märker kommer uppdateringen nu när skolan satt igång igen inte alls vara lika bra som den var på lovet. Men jag ska försöka så gott jag kan, i promise!! 

Ha en fortsatt bra dag, pussar och kramar!


 

Av Frida Pettersson - 24 februari 2013 20:04

Går och lägger mig i sängen nu med plattan och myser ner mig i min säng, i hoppet om att få tankarna på annat håll.

Och förhoppningsvis bli lite trött så jag kanske kan somna lite tidigare ikväll. 

 

Sov gott, och ha en bra skoldag imorgon! Pusshej!

 
Jag ler på bilden tjoho. 

Av Frida Pettersson - 24 februari 2013 19:28

Denna kväll, är en kväll då det brister för min del. 

Försöker vara positiv, och det har jag lyckats bra med på senaste. Men just nu, tar tankarna över. 

Tankarna som inte får komma tillbaka. Dom som vänder humöret på sekunder. Vänder livet uppochner för ett tag. 

Ska bli skönt att få komma tillbaka till skolan imorgon. Träffa min klass, tänka på annat, inte vara ensam, slippa sitta ensam och tänka. Få tankarna på annat. 

Hade lovat mig själv att min blogg skulle bli positiv istället, att sånt här får jag hålla för mig själv. Men sen insåg jag att eftersom jag hatar att prata känslor med folk så kommer det komma såna här inlägg då och då. 
Förstår om det inte är så roligt att läsa.. Men jag måste skriva av mig någonstans, känns bättre då. 

Ikväll får bli en deppkväll då, men imorgon tar jag nya tag, träffar kompisar, går i skolan, tränar, och mår bra. 
       Jag hatar att jag älskar dig. 

Av Frida Pettersson - 24 februari 2013 18:10

 

Med ansiktsmasken på och ett skönt bad förbered jag mig för skolstarten imorgon. 
Och åh vad jag inte är taggad på skola imorgon. Eller jag vill ju träffa klassen såklart, men matte samt no-lektionerna kan ju bara gå och dööööö.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards